Első szerelmes csók

14 6 1
                                    

" Norbi a székbe roskadva ül. Yuno már túl van az életveszélyen, de ez nem nyugtatja meg öt."

Louise: Gyere menyünk haza. Az orvos is megmondta fel fog épülni. És jobb ha velünk jösz mert...

Norbi: Mert úgy véled Zoli egy vámpír?

"Louie csak bólogatott."

Norbi: "sóhajt egyt"Oké menyünk.

" A házba viszaérve Zoli a kanapén ült és a Tv-t nézte."

Zoli: Hali gyerekek. Hogy van Yuno?

Louise: M-m-m-mi az ö-ö-ördög vagy te?

Zoli: Norbi ha megkérlek, elmagyarázod te nekik. Mert szerintem nekem egy szavamnak se hímének.

Norbi: Rendben. Na figyeljetek, ő egy vámpír, kábé a tizedik századból.

Zoli: Ha már az én titkokra fény derűit akkor te is térítsd ki a lapjaid.

Norbi: "szúrosan néz a fiúra."  Rendben. Én se vagyok teljesen normális.

Mikase: Te is egy vámpír vagy, nétán vérfarkas?

Louise: Vagy egy hibrid?

Norbi: Nem-nem szó sincs ilyesmiről. Én egy lélekvándor vagyok. Aki halála után új testben ébred, kisé hiányos emlékekkel bár de a tapasztalataim megmaradnak. Mindegy is a lényeg az hogy, Zoli a tízenhatodik század óta nyugot és nem öl embert ok nélkül.

Zoli: Röviden ennyi.

" Mindenki tátot szájjal nézet a két fiúra."

Louise: Álljunk meg egy pillanatra. Akkor ti most hány évesek vagytok.

Norbidoos: Én az idök kezdete óta létezem. Nem számoltam hány életem volt de vannak kisebb idö kihagyások míg a lelkem új testet talál magának, ö meg úgy ezer.

Mikase: Tehát azért vagy te abban a különleges egységben nem?

Norbi: Pontosan.

Koneko: És te tudtál erröl Rektor?

Rektor: Keveset.

" Másnap Norbi kapott telefont a kórházból, hogy Yuno felébredt így ő volt az első aki meglátogatta. Amint belép a szobába átöleli a lányt."

Yuno: Norbi! Hála az égnek hogy jól vagy. "Mondja, látszik rajta hogy még gyenge. Norbi elmosojodik."

Norbi: Te most ténleg miattam aggódtál?

" Yuno arca elpirul."

Yuno: Hát persze. Hisz fontos vagy nekem.

" Norbi is elpirul. Melyen belenéz a lány szemeibe. Kezét a lány sápadt arcára hejezi."

Yuno: Norbi.

Norbidoos: Soha se mondtam köszönetet azért amíert melletem vagy. Most megteszem. Mégpedig azzal, hogy neked aďom az első csókom.

"Közeleb hajol a lányhoz majd megcsókolja. Yuno szemé könyezet. Boldog volt. Úgy érezte meg soha nem volt ennyire boldog."

Kérdezd öket. Onde histórias criam vida. Descubra agora