"Norbi egy az ágyában ébred. Nem tudja mikép kerűlt óda hisz már egy hete, hogy Elias házában lakik és tanulja a mágiát. Felkel kinéz az ablakon és az égbólt vörösre volt festve."
Norbi: Mi a pokol van itt.
"A földre néz ahol meglátja Zolit egy kereszté feszítve karóval a szívében."
Norbi: Zoli!!!
" Kiszaladt a szobából de ami a fonódón fogadta az még borzasztóbb volt. Rektor habos szájjal eszméletlenül feküdt, Tsuyu vérben úszva a földön hevert, Rory a baltájával a fejében a falnak dőlt,
Koneko és Rem egymás kezét fogva szívükben késsel ültek. Norbi bármerre ment barátai holttestét látta. Megkínozva, fájdalmasabbnál fájdalmasabb módszerekkel kivégezve. A falon vérrel rajzolt nyilak voltak festve melyek egyenesen Asami egykori szobájába vezetett. Mikor kinyitotta az ajtót épp akkor szúrta szívén Yuno. A lány megfordul majd így szól.Asami: Édes a boszú. Most te jősz.
"Ebben a pillanatban felébred. Körülnéz, ismét a mágus által adott szobában van."
Norbi: "sóhajt" csak egy rémálom volt.
"Felkel és öltözködni kezd. Majd az íróasztalához lépve egy levelet ír barátainak."
Kedves mindenki:
Remélem a ház még épségben van ésv Loise nem robantott ki egy falat sem. Gondolóm azt mondja ő a főznők de légyen világos a számára. Zoli te vagy a fönök.( kérlek ne keljen csalódnóm benned)
Yuno ha Zoli valami hüjeségez tesz te váltód le.
Remélem mindenki jólvan.
Sajnálom hogy csak most írok de nem volt rá időm. Még egy fél évig biztos nem mehetek haza. Majd elmagyarázom.
Ja és a madár ami viszi a levelet maradjon életben. Értve vagyok Koneko, Rem. Ezzel a madárral tudtok majd üzenetet küldeni ha akartok.
Sziasztok."Norbi engedélyt kért Eliastól. Amit még is kapot. Majd odaadta a madárnak a kis üzenetett, aztán szélsebesen elrepűlt."
YOU ARE READING
Kérdezd öket.
FanfictionZoli és Norbidoos újabb bajba sodorják magukat. Míg Rektor japánban van és egy masszív kiképzésen esik keresztül. De egyiköjük se tudja, bármennyire is érzik magukat biztonságban Toga emberei mindenüt ott vannak. Editi legjobb tejezéseim: Yandere: 2...