Bocsánat

16 4 0
                                    

"Néhány nappal a harc után, Rektor és Royo edzenek a tornaterembe. Todoroki titokban figyelte öket. Rektor aznap sokadik alkalommal űzte ki a lányt a fejéből."

Roya: Na akkor ennyi. Nem szorulsz több edzésre.

Todoroki: Viccelsz!? Mi van ha megismétlödik ami a múltkor történt.

Rektor: Hát te meg? Leskelődsz?

Todoroki: Csak felügyelem a dolgokat. Nehogy valami más legyen itt.

Rektor: Mi lenne!? Tiszteletben tartom mások érzéseit és ami a párkapcsolataikra vonatkozik.

Todoroki: Akkor sem bízom meg benned. De remélem tudjátok mi történt a tornateremben legutóbb. Mivel, hogy fél az osztály.

Royo: Nos valószínüleg Rektor fejlettebb agya miatt volt. De hívtam egy mestert. Jövő héten jön és megvizsgál.

Rektor: Nos nekem megfelel. Holnap meg valamit mondanom kell az osztálynak.

"Másnap Fizika óra volt az első. A tanárnő belépett majd mindenki leült, kivéve Rektor."

Rektor: Tanárnő szólhatok pár szót az osztályhoz?

Tanárnő: Fogd rövidre ha lehet.

Rektor: Megprobálom. Nos mivel látom hogy mindenki itt van és a tanárnő is megérkezett, bocsánatott szeretnék kérni mindenkitől. Mikor szembesültem az új erőmmel azt hittem hogy megnyílt elöttem a lehetőség ,hogy közkedvelt személy legyek. De meg kellett tanulnom hogy a "hatalommal, felelősség is jár. Nem használhatom minden hülyeségre és végleg nem csalásra. Többet nem fogom használni ilyen célokra és mégegyszer lenézést kérek.

Tanárnő: Megható beszéd volt. Ezt értékelem úgyhogy nem írom be a jegyeket a felmérőröl de viszont mindenki újra írja, valamint más kérdések lesznek. Megfelel?

Osztály: Meg.

(By: Rektor25)

Kérdezd öket. Where stories live. Discover now