Norbi eltünt

32 7 0
                                    

"Zoli arra ébred, hogy valaki vagy valami az arcát nyaldosa. Kinyitja a szemét és a párduc vicsorgó képét látja maga elöt. Eltolja magátol az állat fejét, fellál, körbenéz az alvó bandán majd kiált."

Zoli: Ébresztő emberek reggel van.

"Mindenki a fejét fogva elömászik valahonnan.
Zoli lassan beleszagol a sörbe, ami a kezében van, majd belekortyol."

Zoli: Ez még finom. Mizu Rektor?

Rektor: Bakker, sejthettem volna hogy ez lesz a vége.

Koneko: Szedjetek ki!!!!!!! Beragadtam a hűtőládába.

Rektor: Na keződik. Zoli, mi lett az ujjaddal?

Zoli: Oh, tényleg, kitörött."Azzal egy gyors mozdulattal helyére rakta."

Louise: Zoli én megöllek!

"Louise megjelenik mérges tekintettel. Retentöen dühősnek tünt de azzal az odarajzolt bajusszal és szemüveggel képtelenség volt komojan venni."

Zoli: Jól nézel ki csajszi. "A két fiú röhög."

Yuno: Hol van Norbi?

Rektor: Hummm? Tényleg hol van?

Zoli: He? Az előbb még.... azt a.... ez nincs itt "Megin beleiszik a sörbe mintha mi sem történt volna."

Yuno: Kicsinállak Zoli... "Megragadja a fiu ingét és a falnsk csapja, lába pár csentivel a föld felez lebeg." Téged meg azt a részeges agyadat... nem elég hogy Rektor multkor Győzőnél aludt most meg Norbit is eltüntetted. Vájón őt most hol fogjuk megtalálni. Kazakstánban Bórát mellet egy árokban.?!

Rektor: Nem veszi fel a telefont.

Yuno: Akkor addig nem kaptok kaját mig meg nem lesz meg.

"Mindenki elkezdi keresni az eltünt fiút.
Yuno átnéz minden szobát.
Koneko a müzlis dobozokban keresi.
Mikáse a pincében, ahol fura módon egy kínzó kamra lét kiépítve.
Louise csak parancsolgat ki hova menyen.
Zoli a közeli bárokat nézi meg.
Rektor pedig a kórházakban jár, hogy nem e találtak egy részegest az útszélén.
Zoli telefonja pittyeg. Norbi üzent: Semmi baj. Majd jövök. Mindenkinek elküldi a Norbi  által küldöt üzenetet. Ám érkezik egy üzenet Yunotól: Ha valami baja lesz te leszel az elsö aki kipróbálhatja a kínpadott".

Kérdezd öket. Where stories live. Discover now