A testvér

7 2 0
                                    

"Miitán Norbi töviről hegyire elmesélte a problémáját. A lány hitetlenkedve nézett rá az álarcos pedig az állát fogta."

Elias: Nos minden esetre ez egy elég hihetetlen történet. De gyözödjünk meg arról, hogy valóban igazat mondasz.
Chise, kérlek.

Chise: Rendben.

"A lány meleg kezét a fiú, homlokára helyezi. Egy pár pillanatig csukva tartja a szemét majd hirtelen leveszi."

Chise: Kétségtelen. Igazat mond.

Elias: Akkor kérlek kísérd a fiút a másik szobába. Hamarosan én is megyek.

"Elias kiment a szobából."

Chise: Kérlek köves. "Mondta a lány."

"Norbi halhatott rá. Út közben rákérdez egy elég kényes témára."

Norbi: Mond ő a mestered.

Chise: Igen és egyben a férjem is.

"Norbi nem mondót semmit. Túl bizar volt ez az egész ahoz, hogy bármi normális dolog esébe jusson. A másik szobában Elias már várta öket."

Elias: Mielőt belekezdenék. Kötelességemnek tartom, hogy szóljak a következmény...

Norbi: Nem érdekelnek. Míg ő eltűnik semmi se érdekel. "Vágott a férfi szavaiba."

Elias: Rendben. Húnydle a szemed. Mikor kinyitja Nóri már nem lesz a részed.

"Norbi becsukta a szemét. Mintha egy köd borúit volna a világra. Próbát felébredni de nem tudott. Mikor viszont kinyitotta a szemét Chise szép szöld szemei fogadták."

Chise: Felébredtél ez jó. Elias!

"Elias odamegy a fiúhoz és így szól."

Elias: Jól figyelj. Annak hogy kiszedtük belőled Nórit három következménye volt.
1) Minden képességed amivel edig rendelkeztél megszünt. Csak az maradt ami életben tart. Az-az a vándor képességek.
2) Az összes képességed falként műtődtek. Egy gát két ami blokkolta az igazi képességeidet. Azokat amik varázslóvá tesznek téged

Norbi: Varázsló? Olyan mint ti?

Elias: Igen. És a harmadik : Nóri elméje túl erős volt ahoz, hogy elpusztítsuk ezért...

"Elhúzta a mellettük lévö függönyt, ami mögött Nóri feküdt egy ágyón."

Elias: Ő mától a testvéred, sórstársad. Mindketten osztoztok a vándor képességeken. Illetve neki is ahogy neked Fél évig itt kel maradnotok.

Norbi: Fél évig. Mégis miért?

Elias: Mágus képességeitek rosz használata veszélyes úgy magatokra mint a környezetetekre.

"Norbi sokkot kap elájul."

Elias: Talán túl sok volt ez neki.

Chise: Még kérded?

Kérdezd öket. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin