Bevallom

15 5 0
                                    

" Pár nappal későb Yuno végre kijött a kórházból. Mindenki ujjongva fogatta a lányt."

Koneko: Hála az égnek, hogy nem lett komojabb bajod.

Yuno: Több kell ahoz, hogy engem megöljenek.
Na miben segíthetek?

Louise: Semmibe. Te pihenni fogsz. "Parancsolta"

Yuno: Azt már nem. A kórházban csak pihentem és rohadtúl unatkoztam. Ha itt is ez lesz én bevadulok.

Louise: Norbi beszélj már vele rád halgat.

"Norbi ránéz a lányra, egyenesen a szemeibe amelyek szinte könyörögtek neki, hogy engedje meg, hogy segítsen, sóhajt majd megszólal."

Norbi: Segíts nekem a padlásról lehozni pár apróságot.

Yuno: Rendben. " Átöleli a fiút majd felszalad."

Louise: De Norbi....

Norbi: Egyenlőre minimális, egyszerü dolgokat kérünk tölle. Rendben?

"Mindenki látta, hogy a fiú komojan beszél. Hisz ö ismeri a legjobban a lányt."

Norbi: Rendben!?

Mindenki: Rendben.

"Norbi követi a lányt felmegy a padlásra, ám mielöt felérne Louise még megállítja egy percre."

Louise: Mond, mikor akarod neki elmondani?

Norbi: Mit?

Louise: Te is tudod. Ahogy nekünk elmondtad neki is mond el. Nekei is joga van tudni az igazat rólad. Hisz látod mennyire oda van érted.

Norbi: Tudom, tudom.

Louise: Ne  tudomozál it nekem. Meny oda és vald be neki.

"Norbi sóhajt majd otthagyja a lányt. Yuno az egyik dobozon ül és várja a fiút"

Yuno: Na kezdhetjük?

Norbidoos: Igen de elötte még szeretnék mondani valami fontosat.

" Közeleb lép a lányhoz. Kezét a lány meleg arcára helyezi. Yuno szinte abban a pillanatban elpirult amikor Norbi az arcához ért."

Norbi: Yuno én... én... én szeretlek téged.

"Yuno szemeiben könnyek kezdtek  gyülni, átöleli a fiút. Norbi miután kiszabadúl a lány kezei közűl, közeleb hajól hozzá, mélyen belenéz a szemébe, szebben ragyogtak mint bármelyik csillag, majd megcsókolja a lányt. A csók után így szólt."

Norbi: Kérlek legaláb pár napig még pihenj. A kedvemért. Tudom hogy erös vagy, de kérlek. Én aggódom miattad és nem akarom hogy bármi bajod legyen.

Yuno: "szeliden elmosojodik" Rendben. De három napnál többet nem ülök. " Mondta a lány, majd kisétál a  szobából és bemegy a szobájába. Bezárja magamögöt azajtót és nekidől."

Yuno: Nem baj. Nem baj hogy nem mondtad most el. Majd elmondót az igazat magadról mikor készen állsz. Ahogy az én titkom is akkor fog napvilágot látni.

Kérdezd öket. Where stories live. Discover now