" Másnap reggel mindenki ül egy-egy széken. Senki se aludt csak Rektor."
Zoli: Na akkor miért nem fekszel holtan a szoba padlóján?
Rektor: Mennyünk vissza ehhez a 80as évekbe. A kommunista katonai kútatok az államfőnek kísérleteztek. Ötvözni akarták egy gyík fajta DNSét és az emberét hogy a sebek és a sejtek regenerálodjanak. Az államfő örökké akart élni. Persze le akarták tesztelni mielőtt rajta probálják ki. Erre a célra felhasználtak 4000 alanyt amiből 3999 meghalt.
Yuno: Tehát te voltál a 4000-dik ?
Rektor: Pontosan. Tehát én éltem mindennapi életemet mikor az orvosnál kiderült hogy egy eddig nem ismert betegségben szenvedek. A szívem túl sok vért pumpált. Folyamatosan vérezttem valahol. A kormány felajánlotta hogy meggyógyítanak. De ha nem is sikerül akkor meg csak hamarabb következik be a halál. Belementem. Hosszú műtét után belém építették a géneket. Mikor magamhoz tértem, belém lőttek. Ezzel tesztelték a sikerült-e vagy sem. Sikerült. De, amikor kipróbálták az elnökön. Ő meghalt. Mint kiderült, a betegségem változást tett a gén állományomban és ezért sikerült rajtam a kísérlet. Valamint a ennek hatására az agyamban aktiválódótt egy rész amivel bármit tudok használni még ha soha nem is volt dolgom vele.
"Mindenki ámmúl."
Norbi: És mi történt ez után.
Rektor: Nem akartak elengedni. Miért is tették volna?! Úgy hogy megszőktem. Pár évre rá, a rendszer váltás bekövetkezett. De mostanság újra felkeresett a sereg. Azt akarták hogy én legyek a szuper fegyverük.
Yuno: És hogyan találkoztattok ti hárman ?
Rektor: Mi hárman? Egy kocsmában úgy tíz éve. Egy bunyó tört ki. Megvédttem öket. Addig a napig 3 harcművészeti ágban voltam a legjobb. Így sebek nélkül megúsztam. De ezek ketten nem emlékeznek rá mert részegek voltak. Másnap nálam ébredtek. És azóta vagyunk barátok.
"Mindenki ámúl. Zoli örül hogy van egy halhatatlan társa és nem marad egyedül."
Koneko: És a betegséged?
Rektor: Nos már majdnem meggógyúltam. Ezért nem gyógyulok gyorsabban. De majd néhány hét múlva végleg felépűlök. És már gyorsabb lesz a regeneráciom. Na de ennyi. Mehet mindenki a dolgára.
(By: Rektor25)
YOU ARE READING
Kérdezd öket.
FanfictionZoli és Norbidoos újabb bajba sodorják magukat. Míg Rektor japánban van és egy masszív kiképzésen esik keresztül. De egyiköjük se tudja, bármennyire is érzik magukat biztonságban Toga emberei mindenüt ott vannak. Editi legjobb tejezéseim: Yandere: 2...