Szivek csatája.

1 0 0
                                    

"A hangulat napról napra csak feszülten. Mindenki azt várja mikor fog Yuno tombolni, Rikka vérében megfulladni és Norbi térden állva bocsánatért esedezni. De valahogy ez nem akar megtörténni.  Yuno csak gyilkos pillantásokat vet a lányra míg Norbira rá se néz. Rikka Próbálja elkerülni a kőzvetlen találkozást a lánnyal. Norbi pedig mindét elkövet hogy ne legyen katasztrófa. Ám egy nap kezdet minden roszra fordulni. Yuno, Momo és Tsuyu a padláson beszélgetnek.

Momo: Nos mit is tegyünk Rikka ügyében.

Tsuyu: Lökd át a teleporton, majd azt mondjuk elment.

Momo: Norbi nem ilyen hüje. El ön utób rájönne.

Tsuyu: Akkor kérjük még hogy uszítsa ellene a Párducát.

Momo: Nem. Az a fenevad odavan Rokkáért.

Tsuyu: Akkor...

Yuno: Nem csinálunk semmit. "Vágót közbe Yuno unottan."

Tsuyu: De Yuno, ha most nem teszünk valamit akko...

Yuno: Nem történik semmi. Norbi rngem szeret. Éppen ideje lenne ténlegesen is megbíznom benne.

Momo: Már na haragúdj Yuno de te nem látod mi van készűlőben? Ez a lány el akarja venni tőlünk. Tőled.

Yuno: Nem hiszem.

Momo: Akkor gyere és figyeljük meg.

Yuno: És mégis hogyan?

Momo: Már régebben bepoloskáztam a szobáját.

" Elővesz telefonját ahonan Norbi és Rikka beszélgetnek."

Rikka: Asszem mégis jobb lenne ha elköltöznék innen. Úgy néznek rám mint egy... egy... "A lány könnyezni kezd."

"Norbi magához öleli a lányt."

Norbi: Nyugi Rikka. Nincs semmi gond. Nem kel elköltőznöd. 

Rikka: De igen is kell. Senki se kedvel engem itt.

Norbi: Aszed hogy Momot vagy Tsuyu olyan könyen elfogadták. Itt mindenki így kezdi. De ha nem én akkor se engedem hogy elmeny. Fontos vagy ( "itt Yuno kiszalad a szobából) nekem.

"Rikka hirtelen megcsókólja Norbit és pont erre nyit ajtót Yuno."

Norbi: Yuno várj megmagyarázom.

Yuno: Nem kel. Maradhat én megyek.

"Yuno könyékkel a szemében elszalad."

Norbi: Yuno várj! Rikka ezt most mért kellet?

Rikka: Azt mondtad fontos vagyok.

Norbi: Igen. Egy fontos barát. De nem több.

"Norbi magára hagya a lányt és Yuno után szalad. A bejáratban találkozik Zolival és Rektorral."

Rektor: Te megrígattad Yunót?

Zoli: Te ... Te zzemét.

"Norbi  ebböl látta hogy sörösen illuminált állapotban vannak és elszaladt mellettük.

Zoli: Ennek még mi baja?

Rektor: Pasz.

Zoli: Na mindegy. Hé Mikase nincs kedved megejteni a nász éjszakát az esküvő előt?

Mikase: Kabd be alkesz majom.

Zoli: Há most mé.

"E közben Norbi fejvesztve szalad, hogy megtalálja Yunot. Végül egy fánál találja meg kötéllel a kezében."

Norbi: Yuno! Ne tégy semmi örültségét.

Yuno: Miért ne? Hisz ott lesz neked Rikka ki annyira fontos neked.

"Norbi a lány felé halad lassan, megfogja a két kezét és homlokát az övéhez nyomja. Közben ezeket mondja"

Norbi: Yuno kérlek hallga meg. Rikka sohase fog olyan sokat jelenteni számomra mint te. Ő csak egy régi barát nem több.
Ha te nem vagy mellettem valószínüleg a töbiek az őrűletbe kergetnek. De ha tényleg végezni akarsz magaddal legyen de akkor követlek.

"Yuno szóhoz se jutott. A szemeibe könnyek és térdre rogyott. Norbi is letérdelt és átölelte."

Norbi: Szeretlek tudod jól. Úgyhogy kérlek ne tégy több ehez hasonló butaságot. Kérlek.

Yuno: Megígérem. "Sutogta a fiú fülébe.

"Ezt követően kézen fogva mentek haza. Aznap este mikor már mi denki az ágyban volt Norbi ajtaja kinyílóik. Yuno állt ott sexy alszóneműben.

Norbi:  Yuno "sutogta"

"Yuno bemegy és bezárja hátamögöt az a ajtót." Pár percel késöbb halk nyöges hangokk szürödnek ki s szobából. Zoli a fejére teszi a párnat."

Zoli: Ma éjszaka hagyom hogy kufircoj kedvrdre Yunoval de holnap megölek amiért nem halgattál rám.

"Eközben Louise ép nagyban dolgozik valamin."

Louise: Nos kész van. A varázslat a mit még fél éve kértél. Másik hogy fogod élvezni a nyugalmat amit kértél.

 

Kérdezd öket. Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora