24 ora nőként

27 5 3
                                    

Norbi: "Egy csésze kávéval a kezében beszél a lányhoz." Nem értem miért mondjátok azt hogy nektek olyan nehéz. Nincs más dolgotok csak takarítani, mosni és főzni. Ha lenne időm a munka mellett ezeket én is simán megcsinálnám. Olyan könnyű a lányoknak!

Louise: Oh,tényleg?! Biztos vagy te ebben? Hiszen nem könnyű a perverz, alkoholtól bűzlő férfi egyedeket kibírni… És nem csak ezeket csináljuk! Sokkalta több problémánk van mint amit a te kis agyad "bök a fiú homolkára" elbír képzelni!

Norbi: Tch…badarság!

Lousie: "Egy ér kidagad a halántékán." Fogadni merek bármiben, hogy ha lenne rá módszer atváltoztasalak egy lányá tíz percig se birnád.

Norbi: De ninc.

Momo: "Besétál a konyhába ahol az egész vita elindúlt." Ez nem teljesen igaz."mindenki a lányra néz" Hmm…szóval így állunk drágám. "mosolyodik el huncutul." Van egy mód. " Veszi élö e zebéből egy kis telefont. Megnyom pár gombot ami után egy posztoj szeru valami jelenik meg a kezébe. Lelövi vele a fiút mire egy kis füstfelhö veszi körül öt. Miután a köd eloszlik mindenki döbbenten veszi észre, hogy  Norbi-ból egy derékig érő sökesbarna hajú lány lét."

Rory: Na most mutasd meg milyen könnyű dolgunk van. "kuncog"

Koneko: Hajrá, cimbora!

Norbi: Ti…nem vagytok épp elméjük!

"Lépdel ki dühösen a helyiségből ahol egyből Zoliba fut. A fiú furcsállva néz rá majd egy bájos vigyort enged meg felé és neki támaszkodik a „lány” feje mellett lévő falnak a bal kezével."

Zoli: Szia,még nem láttalak itt. Norbi egy új lányt vett be? Mit ne mondjak aranyos leányzó vagy. "kacsint"

Norbi: Zoli…é-

Zoli: Azta…tudod a nevem? Ez megtisztelő!
"csókol neki kezet" Remélem még találkozunk szívem

Norbi: "kikerekedett szemekkel néz" Zoli…Norbi vagyok

Zoli: "nevet majd Norbifenekére csap" Jó vicc!

Norbi: Ahj…még csak…23 óra és 53 perc…Istenem hogy fogom én ez túl élni?!

Koneko: Mondtál valamit?

Norbi: Nem. Semmit.

Koneko: Akkor jo, és mivel te is a női háztartásba tartozol menj szépen a szobámba és tegyél rendet benne. "sétál el dúdolva."

"Norbi belép a lány szobájába ahol minden bútoron karmolás látszik és lassan a nagy vadmacska is megjelenik aki a „lánynak” ront, épp hogy ki bírt futni és becsapni maga mögött az ajtót. Lihegve dőlt neki a faajtónak."

Rektor: "kérdőn néz a jövevényre."

Norbi: Egy szót se!

Rory: Naaaa,hogy halad a takarítás?

Norbi: Nagyon jól!

Rory: Akkor mehetsz le mosogatni de "elő húz háta mögül egy piros csipkézett melltartót és egy hozzá illő tangát" Ebben kell!

Norbi: *sokk* Mi-Miért is?!

Rory: Mert csak!

"Norbi megfogja a ruhadarabokat és a szobájában próbálja felvenni a de gondjai akadtak. Hirtelen érzi, hogy két kéz markol bele a kelébe és csókolja meg a nyakát. Majd lassan felfele haladva végül a "lány fücimpájába harap. Norbi egész testét furcsa, számára ismeretlen érzések járják át. Csak nehezen tudót megszólalni."

Norbi: Momo... kérlek... fejezd... be.

"Csak egy halk kuncogást hall. Ám ez is elég volt hogy a háta mögött nem Momo áll ha nem Yuno. Norbi megfordul.

Norbi: Yuno te meg mit müvelsz.

Yuno: Nos a lányok mesélték mi a hejzet veled és úgy gondoltam megmutatom neked milyen érzékeny is a nöi test. Mindamellet, hogy egyet értek ezel a kis játékkal, mert meg kel tapasztald mién nehéz nekünk, nem lesz baj ha egy ici-picinkét segítek. Ám jobban állna ha ebben az alakban Nórinak hívnak. Nem?

" Yuno Nóridoos arcára teszi a kezét. Nóri elvörödik. Hiába a női test, érzései mit sem változtak Yuno iránt."

Nóri: Kösönöm

"Néhány perc múlva a hozott alsóneműkben díszelegve mosta el a koszosabbnál-koszosabb tányérokat és poharakat mikor egy csapást érzett a fenekén"

Nóri: Vegyél visszább "fordul meg dühösen de arca elsötétedik mikor Győzike bámul le rá."

Győzike: Még nem vágyok kifizetvé …dé  ennek a jútalomnak is igazán örűlnék. "Csókolt a "lány" nyakába mire őt kirázta a hideg is és össze tört egy tányért a férfi fején*

Nóridoos: Mocskos pedofil…

Lousie: Hogy haladsz? "néz az ájult Győzikére" Látom egészen jól…

Nóri: Pofa be.

"Zoli&Rekrot belépnek a konyhába"

Zoli: Oh,a bájos angyalom!

Lousie: Hogy…micsodád?! "néz tikkelő szemekkel Norbi-ra"

Nóri:Fé-Félre érted!

Zoli: Ezt nekem vetted fel? Igazán kielemi az idomaidat. "bambul el a piros alsóneműs testén majd megmarkolja a mellét.

Nóri: Ha nem veszed le rólam a mocskos, perverz mancsod, bekenek egy keresztet foghagymával és feldugom a segedbe.

Zoli: Nocsak de kis tüzes egy leányzó.

Nóri: Légyen már vége a napnak

-este-

Nóri: Ez az egész nap…szörnyű volt… "Ül ki a teraszra csak akkor veszi észre hogy Zoli is ott van." Szevasz

Zoli: Ennyire ellánálhatatlan vagyok? "túr hajába"

Nóri: Nagyon "ironizál és leül mellé"

Zoli: Remélem nem ijedtél meg Lousie-tól. Ő mindig ilyen de…te aranyosabb vagy

Nóri: Zoli te már megint berúgtá... "Nem bírta befejezni a mondatát mert két puha párnácska fojtotta bele a szót vissza számolt magában és mikor elhajolt tőle a fiú pont vissza változott mire Zoli kikerekedett szemekkel nézett rá."

Zoli: T-T-T-Te….

Norbi: "orrba vágja" Fogd be! " Majd othagya Zolit aki éppen rókázok."

Kérdezd öket. Where stories live. Discover now