Norbi: Na jó először is: eme részek teljesen függetlenül léteznék a történettől. Így senki de lepödjön meg ha esetleg valaki it meghal de a kövi részben él és virúl.
Másodszor: elsö alkalom, hogy kihívásokat is kaptunk, illetve most előszőr irt 3 ember is így ez nagy nap a számunkra.
Harmatszor: voltakép ez a leg fontosabb mid közül köszönet Vivienvajda7 , LauraUdvari és namsochanofficialBakugo: Fog már be a pofád és kezdjük már el.
Norbi: Jólvan na. Kezdem:
Norbi: Tusyu vagy Yuno ?
"Ránéz a két lányra, de tudja egyik válasz sem jó válasz."
Pasz.Zoli: Na na. Ne feled nincs olyan, hogy pasz. Az olvasóinknak joguk van tudni az igazat.
Norbi: Nem tudnál te is kussolni amikor kel.
Zoli: Sajnálom de ezek a te szabájaid.
Yuno: Nos kit választól?
Norbid: "sóhajtva" Téged. "Yuno átkarólja a fiút."
Lasuk a kövit.
Norbi: Na akkor most kivel is vagy együtt?
Miért van mindenki azzal leakadva hogy kivel járok?Mindenki: Még kérded?
Zoli: Eddig úgy volt, hogy Yunoval vagy együt és most még Tsuyu ajkait nyalogattad.
Norbi: Nem tudnál kusoli.
Kövi.
"Norbi: Mi lett volna, ha nem Zoli, hanem Yuno talál rátok Tsuyuval?
Hát valószínűleg Tsuyu halott lenne.Yuno: Az biztos, hogy ott tejben kibeleztem volna a kis kurvát.
Norbi: Na pont ettől féltem.
Kővi
Norbi: hihii kapsz te is fel adatott zárd be magad 1 órára azzal akit a legjobban utálsz
Mina, Toru behívnátok kérlek Minetát és mondjátok neki, hogy Kyoka várja meztelenül a másik szobába.Mina: Rendi.
"Alig telik el egy perc és Mineta mint egy kanos kan kutya úgy szalad be a túlsó szobába. Amint beért Zoli rázárja az ajtót. Fél percel késöb női sikítás sütődik ki. Egy óra múlva Zoli kinyitja az ajtót majd Nóri jön ki rajta."
Nóri: Máskor így lopd el mások bugyijá te kános dög.
"Mindenki benéz a szobába és látják Mintát vérben úszva a padlón fekve."
Nórid: Kövi
Yuno: Meg szeretnéd ölni most Tusyu-t ?Yuno: Persze. De nyugi lesz rá alkalmam hamarosan.
"Tsuyu remegni kezd"
Nóri: Inkáb fojtasuk.
Yuno: Egyszer mehetek veled, amikor meg akarsz valakit ölni?Yuno: Sajnálom de nem. Az egyetlen személy akit szívesen magánál vinnék az Norbi.
Nóri: Valahogy éreztem, hogy ezt mondod. Kövi
Yuno: Te is kapsz fel adatott csókold meg Norbidos-t." Yuno odafordul a már visszaalakult Norbihoz majd megcsókolja. Közben félszemmel Tsuyut figyeli és élvezi ahogy a lányt egyre jobban eszi a sárga irigység.
Norbi: K-következö.
Zoli: Hihi kapsz egy kihivást 😂😂 Öleld meg akit legjobban utálsz majd puszild meg Norbit XDZoli: Inkáb döfjetek tört a szívembe. De ha akarod kiírtok egy egész falut csak ne tegyem meg a végét.
Norbidoos: Kövi.
Zoli: Jöhetek a vadászatra???Zoli: Hát persze szükség lesz rád.
Norbi: Kövi.
Tsuyu: Ohhh 1 jó tanács védekezettek XD ( Jó-jó néha kicsit jóó a fantáziám)Tsuyu: "Norbidoosra néz majd elvörösödik."
Zoli: Úgy látszik nem csak neked de neki is igen élénk. "kajánul elbigyorodik"
Norbi: "Zavarodottan és piros arccal"
Következö.Yuno: Mégis mire gondoltál?
Norbi: S-semire.
Yuno:"Mérgesen a fiú fülébe harap.(gyengéden harap)
Norbi: Yuno?
"A lány nem néz rá."
Norbi: Mindegy.
Rektor: Milyenek az edzések Royával?Rekror: Annyit mondok ne akarjál a helyemben leni.
Norbi: "Zavartan" Következő
Todoroki: Vigyázz a lányomra mert kiheréllekTodoroki: Igenis.
Norbi: És a mai nap utolsó kérdése:
Katsuki: Bátyus ugye azért itt jól viselkedsz?Katsuki: "mérjen alszik. Senkinek sinc bátorsága felébreszteni."
Norbidoos: Na ezzel mára befejeztük. Hamarosan jön még egy ilyen rész. Csak a feltétel az hogy írjatok.
Na viszlát.(By: Norbidoos)
YOU ARE READING
Kérdezd öket.
FanfictionZoli és Norbidoos újabb bajba sodorják magukat. Míg Rektor japánban van és egy masszív kiképzésen esik keresztül. De egyiköjük se tudja, bármennyire is érzik magukat biztonságban Toga emberei mindenüt ott vannak. Editi legjobb tejezéseim: Yandere: 2...