A verseny

19 4 2
                                    

"1 hete van Zoli és Norbi a börtönben."

Hajime: Itt az ebéd. Zoli, te csak egy palack vért kapsz mert *vega* ebédet kértél.

Zoli: Köszi de ugye tudod hogy 2 liter nem elég?

Hajime: Kapsz vacsorára is. 2től mindenki jön mert az épületek között sport versenyek lesznek.

Norbi: Részletessebben kérlek.

Hajime: 3 szám van. Futás, box, és a fő a csapatos ki marad a talpán. Az első kettő egyéni amíg az utolsóban 1 őr alkott 3 rabbal egy csapatot. Ki akar valahova jelentkezni? 1 ember max 1 számban indul.

Rock: Én futok szívesen.

Zoli: Viszem a boxott.

Hajime: Akkor Nico, Yugo, Norbi és én leszünk a csapatt. Szólok amelyik épület szerez több pontot az nyer egy saját mini aquaparkot, egy mozit és egy gamer játéktermet.

"10 órával később."

Norbi: Bazdmeg Zoli. Megnyertünk ezt a szart. Meglett minden amiről álmodtunk. Erre te úgy leitattad Hajimét, hogy kidobta a rácson a kulcsott és most itt a zárkában fekszik részegen.

Zoli: Kussolj és idd a piád. Itt legalább biztonságba vagy anyám elől.

Norbi: Na ja!

"Másnap reggel."

Hajime: Ti köcsög szemét vadbarmok!

Yugo: Óhhh, mi van már ilyenkor kora reggel?!

Hajime: Leitatatok, elloptátok a pólom, az órám, a telefonomat a vécébe dobtátok, a kezemet belelógattátok, női melleket rajzoltatok a hasamra és lehugyoztátok a fejemet!

Norbi: -röhögve- Nyugi.

Hajime: Nyugodjak meg?! Ne mond hogy nyugi!

"Nem látja hogy a hátára Győzike és fekete Pákó lett feltetoválva ahogy smárolnak.
Többiek csendben röhögnek."

(By: Zolchosenpai)

Kérdezd öket. Where stories live. Discover now