Démoni nagypapi

5 0 0
                                    

"Yuno Norbi karjai közt feküdt. Boldog volt hisz végre fény derűit féltve örzöt titkára. Boldog volt hisz már nem kel titkolóznia előte."

"Yuno ébren fekszik a fiú karjai közt kiélvezve azt a kevés nyugalmat amiül most van. Norbi is félébred."

Yuno: Jó reggelt. "Közeleb húzódik majd egy kis csókot ad neki. Utána halk kuncogás szerű hangok hagyák el torkát."

Norbi: Mi olyan vicces?

Yuno: Semi. Csak belegondolva milyen ritkák az ilyen nyugot pillanatok.

Norbi: Milyen igaz. "Közeleb húzza magához a  lányt. Homlokuk és orrok hegye összeér és mélyen egymás szemébe néznek.
Hirtelen egy kopogás zavarja meg őket."

Zoli: Hé Norbi. Tudom hogy azt mondtad ne zavarjunk titeket. De van egy vén fószer a kapuban és csak veled hajlandó beszélni.

"Norbi sóhajt egy majd kuszál az ágyból."

Norbi: Rendben megyek.

"Felvesz magára pár ruhát mert nem akart egy szál alsógatyában lemeni."

Norbi: Várj itt hamarosan jövök.

"Norbi lemegy az emeletről és a bejárati ajtóhoz megy. Kinyitja."

?: Ó drága kedves u....

"Norbi becsapja az őrét elönt az ajtót."

Louise: Ez nem volt szép töled. A börtön világban hagytad a modorod?

Rem: Ki volt az az öreg gazdám.

Rory: Inkáb azt kérdezd mi ő? Hatalmas mágikus energiája van.

Norbi: Ne is törödjetek vele ő egy senk.
 
?: Nem szép dolog így beszélni a nagypapitól.

Mindenki ( Zoli, Rem, Louise, Rory, Rektor): Nagypapi?!!!!!!!

Norbi: Ez egy hosszú történet egy másik életemből ahol a szülein eladták a lelkem ennek a pojácának. Levitt az alvilágba és miután ott egy baleset miat meghaltam, akárhányszor új testem lett ő az esetek 10% rámtalált és visszavitt ha akartam ha nem.

Nagypapi: Ezt úgy mondod mintha én és Opera nem bántunk volna veled jól. Még egy unikornist is szereztem neked, mikor egy 5 éves kislány testében vóltál. "Hátul mindenki nevet." És ha már nem vagy képes nagypapinak szólítani hívj a nevemen.

Norbi: Sulivan ha nem takarodsz vissza oda ahonnan jöttél esküszöm, nem állok jót magamért.

Sulivan: Hű de harcias valaki. Tudod vannak egy páran akik varjak visza. Főleg az a vörős hajú lány. Hogy is hívják?

Norbi: Rory visza tudnád kűldeni?

Rory: Érted bármit.

"Az öreg hirtelen hátralép."

Szulivan: Oke oke. Értetem visszamegyek. De hagyok it neked egy kis apróságott. Na szia.

"Miután kiment az ajtón egy emberszabású bobot jelent meg a szóba egyik sarkában. A bobot kicsit mozgót mintha valami élő dolog lenne benne."

Norbi: Égessétek el.

Rem: Biztos?

Norbi: Igen.

"Egy alacson zöld hajú lány ugrott ki belőle és leterítette Norbit."

?: Ojan gonosz vagy

Yuno: Már meg sem lepődök ezen .

Mondta Yuno aki ép a lépcsőnél állt.

Kérdezd öket. Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon