Hivatlan bagáz

22 9 3
                                    

"Norbi és Zoli valamit nagyon olvass a teraszon. E közben Koneko a párduccal kergetőzik. Hirtelen a lakásbó nagy hangzavar szürődik ki."

Yuno: Fiúk? Louise nagyon fel ment a láza, nincs valamelyikőtöknek lázlehúzólya?

Zoli: Nincs nemtartunk olyat. Csak xanax meg alkohol van.

Kurisu: Nekem van, de csak kúp. Tessék.

" Tíz perccel később miután Rektor is felkelt kiül a fiúk mellé egy csésze kávéval a kezében."

Rektor: Mit olvastok ennyire?

Norbi: Jugo írt a Nanbaka börtönből, tudod akivel régen annyit buliztunk Zolival.

Rektor: Igen igen emlékszem. Mi van vele?

Zoli: Pont azt írja, hogy megakar szökni mert már nem mer lehajolni a szappanér se.

Rektor: Ezt nem értem, miér?

"Nagy sikolytás hallatszik az eggyik lány fürdőből majd egy ablak törés után egy hosszú zöld hajú férfi esik eléjúk. A fiúk meglepetten nézik a feltápáskodó fiút."

?: Hali Nico vagyok.

?: Niko mi az ördögöt müvelsz? Oh szia Norbidoos, Zoli és Rektor. "Jelenik meg a egy fiú a hátuk mögött."

Norbi: Jugo mégis mit kerestek ti it?

Jugo: Hát nem mondtam, hogy meg akarunk szökni?

?: Karaj egy kecso mi Nico.

Nico: Az Uno.

Rock: He fiuk ninc valami kajátok? Éhen halok. " Kiált Rock a konyhából, a hütőben matatva."

"Norbi vérben forgó szemekkel néz Zolira."

Norbi: Zoli mond, mikori is az üzenet?

Uno: Két hete küldtük az üzit.

Zoli: Norbi nyugi kérlek ne ölj meg.

Norbi: Nyugi nem öllek meg. Yuno drágám, ha megölöd nekem Zolit akkor kapsz egy csókot.

" Zoli hátra néz és látja amint Yuno egy baltával szalad felé. Zoli felpattan es elkezd menekülni."

Zoli: Azt mondtad nem ölsz meg.

Norbi: Megmondtam, hogy nem öllek meg. De azt nem, hogy nem kérhetek meg mást, hogy tegye meg helyettem.

Kérdezd öket. Where stories live. Discover now