Rektor titka

37 6 1
                                    

"Rektor és Norbi ülnek a nappaliban. Norbi látja hogy a barátjának valami baja van."

Norbi: Hallod mi a bajod?

Rektor: Semmi.

Norbi: Látom rajtad hogy van.

Rektor: Mondom nincs!

Norbi: Jól van, nem kell kiabálni. Mondjak egy viccet?

Rektor: Emlékszel? Szar vicceket mesélsz.

"Feláll a székből és felmegy a szobájába. Eközben Yuno és Zoli bejönnek az ajtón."

Zoli: Ennek meg mi baja?

Norbi: Mit tudom én egész nap ilyen volt.

Yuno: Amúgy mijota ismeritek?

Zoli: Tíz éve, úgy rémlik.

Yuno: És azóta semmit nem öregedett?

Norbi: Ez eddig fel se tűnt.

"Eközben Rektor le rohan a lépcsökön egy táskával a hátán"

Norbi: Hát te?

Rektor: Közöd?

Norbi: Hé ne beszélj így. Barátok vagyunk nem?

Rektor: Barátok? Világosan megmondtam hogy utálom a Yandereket meg minden ilyen féle személyt. Ennek ellenére tele van a ház ilyenekkel. Egy ilyen ne legyen a barátom.

Norbi: Ne legyél már fasz! Te is tudtad, hogy ez lesz.

Rektor: Menny a Pokolba, te anyaszomoritó!

Yuno: Vigyáz a szádra!

Rektor: Mért mi lesz? Hülye yandere.

" Yuno arca dühös lett és egy kést ránt ellő és Rektor felé dobja."

Zoli & Norbidoss: Yuno Ne!

" Rektor elkapja a kést és vissza dobja. A kés beleállt a lány válába amitől csak dühösebb lett. Elő vette a Katanáját és a fiú felé rohant, aki az ajtót nyitotta ki. Rektor félre húzódik a csapástól majd ki tekeri a lány kezét aki elengedi a kardott. Ekkor le fejeli Yunot és fordulatból a földhöz vágja."

Rektor: Nem fogsz tudni engem legyőzni.

" Ezzel kimegy és becsapja az ajtót. Odakint fel pattan a motorjára és elhajt."

Zoli: Amúgy nem az volt hogy ő nem tud motort vezetni?

Norbi: Nem mindegy? Yuno jól vagy? " Tekint a lányra aggódva."

Yuno: Nem!

" Néhány nappal késöbb, este, egy 40 fős katonai csoport rajtuk üt. Yunoval problémájuk volt de Zoli is letépet néhány fejet, ám végül mindenkit  mozgásképtelenné tettek."

Momo: Mért kellet ez? Mit ártóttunk?

Parancsnok: Ti csak a csallík vagytok. A baráttotok nem jelent meg a felszóllitásainkra és egy csomó katona oda lett mikor megpróbáltuk elfogni.

" Norbi egyből nem is tudta hogy kire gondoljon. Percekkel később lövöldözés hallatszott és katonák órditása. Rektor volt az. A szoba ajtaját kitörte és belépett a szobába."

Parancsnok: Tűzet nyíss!

" Ekkor a katonák az összes fegyverrel egyszerre lőttek rá."

Mindenki: Ne!

" Amikor elfogyott a lőszer mindenki ámult hogy még áll. A fején lévő golyó nyomok lassan eltűntek. Rektor ki húzott egy kést a falból és le gyílkólta a katonákat és a parancsnokot a falhoz vágta."

Rektor: Százados! Utasítsa ezt a jó madarat a távozásra!

Parancsnok: Százados? " Néz hófehér arccal a fiú felé."

Norbi: Lelépni! Valamint hagya békén ezt a férfit! Örülhet ha nem fogják a kis magánakcija miat lefokozni.

Parancsnok: Igen is!

" A parancsnok elment. Rektor meg kióldoz mindenkit."

Norbi: Ez mi volt?

Rektor: Majd reggel, most fekügyünk le.

(By: Rektor25)

Kérdezd öket. Where stories live. Discover now