Visszatér a mult.

4 0 0
                                    

"Norbi nyugodtan sétál a városban, épp a boltból megy hazafelé mikor valaki kiabálni kezd."  

?: Elementiúm!

"Norbit kirázza a hideg mert visszatér a múltjából pár emlék amit egy ideje próbál elfelejteni. Így csak halad továb. De ismét halja a nevet ezúttal közelebbről.

?: Elementiúm várj meg!

"Szaporábra veszi lépteit félvén hogy valóban neki szolnak. De végül megjelenik elött az aki kiabált."

?: Elementiúm. Nem hiszem el hogy eme világban találkozunk újra. Mikor visszatértem előző bázisunkra már nem voltál sehol. Azt hittem a szervezet magával ragadt.

Norbi: Rikka. Takasi Rikka? Te meg hogy kerűlsz ide.

Rikka: A nevem "A Zsarnok Szemének Birtokosa" Vagy tán elfelejtetted. Vagy esetleg a Társaság módósította az elméd?

Norbi: Nem módosítot senki semmit. De te nem Kaliforniában kéne lenned.

Rikka: A társaság elfogott és ide hozott engem.

Norbi: Na jó nekem erre nincs időm. Meny haza.

"Norbi ott hagy a lányt és hazamegy. Othon leteszi a csomagokat az asztalra és Zoli szólítja meg."

Zoli: Mi tartót eddig?

Norbi: Csak a múltam egy sötéten része akarna újra feléledni.

Zoli: Miről beszélsz?

Norbi: Csak egy gyerekkori ismerösöm.

Zoli: Rövid fekete haja van és szemkötője?

Norbi: Igen. De te honnan tudod?

Zoli: Az udvaron van és ép rólad mesél Elementiúm! "Röhögte "

Norbi: Én megölöm.

"Norbi kimegy a teraszra ahol mindenki kint ül és javában nevetnek a lány beszéde és mimikája miát."

Norbi: Te meg hogy kerülsz ide? Azt mondtam meny haza, és egyáltalán honan tutad meg, hogy hol lakom.

Rikka: A Zsarnoki szemem előt nincsenek titkok.

Norbi: Jó tőkmindegy csak meny hazza.

"Norbi megfogta a lány csuklóját és kivezette a házból. Vikor visszaért a teraszon visszafojtott nevetéssel néztek a fiúra."

Norbi: Na jó rajta adjátok ki magatokból.

"Mindenki nevetet, ki jobban  ki csak egy kicsit."

Louise: Elementiúm, mond ki volt ez az  elbűv lány?

Norbi: Ő Rikka. Egy gyerekkori barátom akivel rengeteg időt töltöttünk el ketesben. Mi voltunk a kívűlálok akik máskéntlátják a világot. Ezt chuunibyou szindrómának is nevezik.
A legtöbben mint ahogy én is kigyógyulnak belőle.

Nóri: De ő nem ügy néz ki, mint aki kigyógyúlt volna.

Norbi: Ez nekem is feltünt.

Yuno: Mit jelent az, hogy örök hűséget fogadtatok egymásnak?

Norbi: Kb anyit jelent, mit amikor két gyerek eljátsza hogy összevágásosok. Semmi jelentősége mostanra. Na jó elég ez időoazarlásból. Mindenki dolgára.

Kérdezd öket. Where stories live. Discover now