Érkezik a hadsereg

28 9 0
                                    

"Norbi ásítozva lép ki a teraszra, kezében egy csésze kávéval. Leül Zoli mellé"

Norbi: Jó reggelt!

Zoli: Na jobban vagy? Elmúlt a dili láz?

Norbi: Pofa be.

" Hirtelen nagy hangzavar szürödik a házból. Rektor rémült arccal kiált ki a nappaliból.

Rektor: Fiuk ha jönne egy pár zöld ruhás fazon, akkor ti nem ismertek és azt se tudjátok hol vagyok. " Majd a pincébe megy le."

Norbidoos: Ennek meg mi baja?

Zoli: Asszem én tudom. " Mutatt az utcára ahonnan katonák keztek szaladni, fegyverrel felszerelkezve a fogadó felé."

Norbidoos: Ha ez Gyözö miat van én magam ölöm meg Rektor.

"A katonák körbevették az épületet, a ház lakói felemelt kezűekkel és rémült arccal jöttek ki. Bár Yuno ha kel biztos kész volt a támadásra.
Egy magas szemüveges férfi lép elöre majd megszólal."

?: Ki az épület fönöke?

" Mindenki Norbi mutat. A fiú feláll és vigyáz állásban megál a katona elöt."

Norbi: Norbi a különleges egységtől, szolgálatra jelentkezik.

Mindenki: Hogy milyen egység? "Kérdezte mindenki meglepetten.

Norbi: Készöb!

?: Szükségünk van a szolgáltatásaira százados.

" Mindenki döbbent tekintettel nézet Norbidoosra. Azon tűnődtek mit rejtegethet még Norbi

Norbi: Miben segíthetek ezredes.

Ezredes: Volna itt néhány igencsak fontos ember akit pár napra el kéne szálásoltatni. Megoldható?

Norbi: Természetesen.

Ezredes: Kiszállni!

" Az ezredes intet és az egyik kocsiból kiszál 6 ember. Az egyetlen férfit köztük Norbi felismeri."

Ezredes: Önre bízom öket, nehogy bajuk essen.

Norbi: Megvédem öket az életem árán is.

"Az ezredes csak bólint majd az összes katonával együtt elmennek. Norbi a vendégeire néz."

Norbi: És most, hogyan továb?

Kérdezd öket. Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang