Az esküvői ruha

12 5 0
                                    

( A fejezet megírását köszönjük @lampandagirl105nek )

"A lányok alig léptek be a ruha boltba mindenki más irányba kezdett nézelődni. Lousie teljesen eltűnt a ruhák rengetegébe, Mikase egy vaníllia színű bokiág éri ruhát nézett. Viszont a többi lány teljesen elveszett csak egy kis idő múlva bukkantak elő Momo szerencséjére."

Koneko: És mit szólnál ehhez a ruhához? "Mutat fel a lány egy fehér, nagy bevágású ruhát ami combig ér."

Momo: Ez sajnos nem az én stílusom. "Mosolyog zavartan."

Rory: Azta... Ezt nézd! "Tart Momo felé egy fekete műbőr felsőt amin sötét szürke fűzők húzták össze a kíváncsi szemek elől a domborulatot, egy ugyan olyan sötét színben lejövő szoknya ami elől combig hátul viszont földig erő volt,egy fekete virág mintás harisnya is társult a ruhához."

Momo: Szerintem ez sem illik hozzám...

Rory: Jaj, ugyan már! Ne kéresdd magad! Norbidoos-nak is biztos nagyon tetszeni fogsz ebben. Hiszen ki nem szeretné ilyen szépségben látni kedvesét?

Momo: Nem is tudom...

Rory: Ugyan már! Csak nézz erre a gyönyörűségre és egyből bele szeretsz! Gyerünk, próbáld fel! "Nyomja a lány kezébe."

Momo: Rory,ez szerintem tényleg nem hozzám va- "Nem bírta befejezni mondandóját mert Rory belökte a próba fülkébe."

Rory: Kevesebb duma, több ruha!

Koneko: Bezzeg az ő ruháját felpróbálja. "Néz felfújt arccal a még mindig kezében nyugodó fehér ruhára."

Mikase: Nyugi, Koneko! Attól hogy nem tetszik neki nem biztos hogy nem fogja felvenni

Louise: "Egy egész ruha "tárral" andalog a lányok felé." Találtam néhány ruhát!

Mikase: Né-Néhányat?!

Koneko: "Falfehér arccal nézi a ruha tengert." Létezik ennyi ruha?

Rory: Lányok, lányok, lányok! Nézzétek! "Mutogat hevesen a vörös függönyre ami lassan elhúzódik."

Momo: "Vörös arccal jön ki." Ez... Tényleg nem az én stílusom...

Rory: Ugyan már! Tökéletesen áll rajtad, illik az idomaidhoz és könnyű is benne járni!

Lousie: Nem látoooom! "Dobja le maga mellé a ruhákat." Hát... "Húzza el száját."

Koneko: Forogj benne!

"Mikase elismerően nézi."

"Momo mikor körbe mutatná magán a ruhát véletlenül rálép a fekete textilre és elesik."

Lousie&Mikase: Uuu...

Koneko: Jól vagy? "Nézz aggódva."

Rory: Akkor is jól áll! A járásba pedig majd bele jössz! Megvesszük!

Kérdezd öket. Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt