" Az esküvő után mindenki visszatért a fogadóba egy Gid által rendezett bábszerűségre. Yunot nem lehetett máskép lenyugtatni csak úgy, hogy annyi altatót adtak neki amitól még egy elefánt is kifeküdne."
Norbi: Apád egész szép kis partit hozot itt össze.
Momo: Ha a lánya boldogságáról van szó. Nincs határ.
" Hamrosan elképzelődött az első tánc. Norbi Momoval, Zoli Mikaseval, Rektor pedig Konekoval táncolt. Momo szemeiben a boldogság tükrösödött. Még akkor is ha mindketten tudták, hogy ez egy érdek házasság.
Két óra elteltével viszont az irányítás kicsúszót Norbikezei közül."Győző: Én a Showman!
Divi-divi-devla vaker kell, jó vaker kell
Divi-divi-devla vaker kell, jó vaker kell
(Én a Showman!)
Tík vagytok parasztok dikmá szevasztok
Tík vagytok parasztok dikmá szevasztokPárápárápá
Tik vagytok parasztok
Dik' má' szevasztok
Tik vagytok parasztok
Dik' mán' szevasztokNorbi: Rektor intézd már el egyszer és mindenkorra ezt a jómadarat. Mielöt a vendégek fülsérvet kapnak.
Rektor: Igenis.
" Rektor elment és felbecsapta Gőzőt egy serpenyövel, majd az eszméletlen testét lehúrcsólta a pincébe. Eközbe a terem másik végében megláta Picot.
A hideg átfutót a hátán mikor arra gondolt mit tehet itt. Megkeresi Zolit"Norbidoos: Hé Zoli van kedved egy kis vér szívni?
Zoli: Szabad? "Nagy örömmel, gonosz mosoly jelenik meg az arcán."
Norbidoos: Igen. De csak egy embert. Ött! " mutat Pico felé."
Zoli: Ött? " Undorodik el még a gondolatától is." Azt már nem. Ki van zárva.
Norbidoos: Könyörgöm.
Zoli: Jólvan. De ezért még nősz nekem eggyel.
"Zoli mérgesen elmegy és elkíséri Picot a házbháta mögé. Norbidoos már aszt hitte minden rendben lesz mikor ordibálást hallot a konyhából. Három lány, három tsundere lány veszekedést. Taiga, Shana és persze Louise."
Norbidoos: Lányok, lányok, lányok. Nyugalom. Mi a baj min kaptatok össze.
Louise: Ezek ketten be akarnák költözni párjukal együt. És én...
Norbidoos: És te semmi. Nem hozol döntéseket míg nem vagy töb egy vendégnél.
Louise: Én Zoli..
Norbidoos: Amíg nem vesz el feleségül neked nincs it szavad.
"Louise könnyes szemekkel felszalad a szobájába. A ket lánynak megigérte hogy természetesen kapnak szobát. Mikor Norbidoos már aszt hitte végre nyugi nyugi van, megjelenik Yuno részegen egy katonával hadonászva, illetve a Nanbaka börtön négy deligvense is megjelenik."
Norbidoos: Van valakinél egy kötél, vagy valami.
YOU ARE READING
Kérdezd öket.
FanfictionZoli és Norbidoos újabb bajba sodorják magukat. Míg Rektor japánban van és egy masszív kiképzésen esik keresztül. De egyiköjük se tudja, bármennyire is érzik magukat biztonságban Toga emberei mindenüt ott vannak. Editi legjobb tejezéseim: Yandere: 2...