Roya a tanító

16 4 1
                                    

" Egy héttel a fizika felmérő után Rektorra mindenki haragudott. Egymás után kapta a beszólásokat és szivatásokat. Rektor az osztályban eszik, mikor Roya odaléptél hozá." 

Roya: Te vagy Rektor nem?

"Rektor bólint."

Roya: Ismered a pasimat, Todorokit, ugye?

Rektor: Sajnos igen.

Roya: Nos igen, ő kért meg arra, hogy tanitsalak meg a telepátia használatára.

Rektor: Kedves tőle.

Roya: Nos nem teljesen. Nem akarja,  hogy megismétlődjőn a fizika felmérős incidens.

Rektor: Vagy úgy. Na akkór mikor kezdjük?

Roya: Holnap reggel a torna teremben. Úgyis hétvége lesz. Nem fog minket zavarni senki.

"Másnap reggel Rektor kómásan léptel a lány elé."

Roya: Nos mivel hogy 6 színtje van a telepátiának megtanitalak mindenre amit tudok. Első sorban arra, hogy hogyan védekezz más telepatákkal szemben.

" Ekkor Roya neki indul és bele mászott a fejébe. Egy fehér kör vette őket körül."

Roya: Na az akaratoddal lőkjél ki. Amenyiben nem sikerül, akkor belépek az emlékeidbe.

"Rektor probálkozott de akárhogy akarta nem tudta kiüzni. Bejutott az emlékeibe és visszanézte a beszélgetésüket."

Roya: Nos ez nem jött össze. Megpróbáljuk mégegyszer?

Rektor: Mehet.

" Roya megint belép az elméjébe de most már nehezebben jutott el az emlékhez viszont csak odaért."

Rektor: Na jó ez nem fog működni.

Roya: De, egyre jobb vagy. Még egy kicsi kell. Gondolj arra hogy ha odajutok akkor meg tudom ölni a barátaidat az infókkal.

Rektor: Hát legyen. Várj ráhangolodok.

" Rektor nagy levegőt vesz. Roya belép de Rektor csukott szemekkel áll előtte."

Roya: Na akkor feladtad. Ez van megyek tovább.

" Rektor kinyitja a szemeit és ki repíti a lányt. Többszöri probálkozás után se tudott bejutni."

Roya: Na jó akkor már tudjuk hogy kettes szintű vagy.

Rektor: Hogy vannak a szintek?

Roya: Nos az első színt az az amikor hallod a gondolatokat. A második szint az amikor a saját gondolataidat hallathatod másokkal azaz belemászhatsz a másik ember fejébe. A hármas az amikor lát is téged a környezetében ha nem is vagy ott. A negyedik a fagyasztás. Az ötödik az amikor manipulálni tudsz azaz azt fogja csinálni amit te akarsz. A hatodik pedig már mester szint, mindet tudja csinálni egyszerre, többfele.

Rektor: Értem.

Roya: Na akkor fojtatjuk a gyakorlást?

Rektor: Hát persze.

(By: Rektor25 )

Kérdezd öket. Where stories live. Discover now