"Norbi már majdnem egy teljes napja borong az erdőben de nem talált rá a mágus házára. Éhes volt és szomjas. Már besőtéttedett és alig látott valamit. Az ösvény mellet hirtelen egy kék fény jelenik meg. A kék fény hez lép és egy újabb jelenik meg. Mielöt követné -esébe jutt Louise történetei."
Norbi: Engem aztán nem fogsz a halálba vezetni. Hűje "Lídérc Fény"
"Norbi elhalad a lídérc fény mellet. Ahogy egyre beljeb kerűlt az erdőbe úgy érezte, hogy soha se fogja megtalálni a házat. Háta mögöt fúra hangokat hallott, de túl éhes és kimerűlt volt hogy bármiik képességét is használni tudja. Menekülni kezdett egy házat látott nem messze maga élőt. De é teste túl fáradt volt így össze esett. Már csak egy fekete kutyát látott szaladni feléje.
Másnap mikor kinyitotta a szemét egy ismeretlen szobában találta magát. Gyorsan a mellkasát kezdte tapogatni, hogy nem e történ változás.Norbi: Hála az Istennek. "Sóhajtotta"
"Hirtelen kinyílt az ajtó és egy vöröshajú zöld szemű lány lépet be."
?: Jóreggelt. Hát felébredtél.
Norbi: Mennyit alúdtam?
?: Három napig. Hogy hívnak?
Norbi: Norbídoos. De a legtöbben csak Norbinak hívnak. És te ki vagy?
?: Chise. Elias gyere kérlek felébredt. "Kiáltotta"
"Norbi már ki akart szállni az ágyból, de a lány visszanyomta."
Chise: Még nem mehetsz sehova pihenned kel.
Norbi: Nincs időm pihenni. Meg kel találják egy varázslót mielőt túl késő lenne.
?: Akkor asszem jó helyen jársz. "Hallatszot egy hátborzongató hang."
" Egy legalább két méter magas bivaly maszkos alak jelent meg a lány háta mögött."
Eliás: Mond ki küldöz ide téged.
Norbi: E-e-e-egy barátom m-mestere, tett neki e-e-említést. U-ugy nevezet Árny tövis. "Dadogta"
Elias: Szóval annak a vén bolondnak is lett egy tanítvány. Jó helyen vagy, de ha lehet szólíts Eliasnak. És most háljam miben segíthetek?
YOU ARE READING
Kérdezd öket.
FanfictionZoli és Norbidoos újabb bajba sodorják magukat. Míg Rektor japánban van és egy masszív kiképzésen esik keresztül. De egyiköjük se tudja, bármennyire is érzik magukat biztonságban Toga emberei mindenüt ott vannak. Editi legjobb tejezéseim: Yandere: 2...