4.

748 24 4
                                    

(⬆Obrázek Riverdale kdo by nevěděl o čem se na konci kapitoli jedná)

Takže že včerejška přeskočíme rovnou na dnešek.
Bella mě chce provézt po městě, tudíž se těším, protože už od pohledu je tu velmi krásně, ale zima tu prý není, to nebyla ani v Anglii tam jen v zimě pršelo a když už sněžilo, bylo to jako kdyby byla nějaká apokalypsa, kolabovala doprava, volno ve škole a tak.

Dobře, kde jsme to skončili?
Jo, před obědem jsme vyšly do ulic slunečného LA a mířily nejprve do centra.

Tam mi ukázala Starbucks, malou pěknou cukrárničku, další kavárnu, Fastfood, nóbl restauračku, takovou pěknou restauraci, květinářství a další obchody a podobně.
Pak jsme šly ještě kousek a já uviděla obrovské obchodní centrum. Ou...

Když jsme dostaly hlad, tak jsme šly někam na jídlo a pak jsme se rozešly dál.

Bella mě zavedla ke škole, kam budu po prázdninách chodit a kam ona už nechodí, jelikož jí je dvacet a už odmaturovala, před rokem.

Nakonec jsme mířily k pláži, a to vám povídám, bylo to něco úžasného, voda kam jen dohlédnu, slunce odrážející se od hladiny, písek po celé pláži...
Teda těch lidí by mohlo být míň, no.
Pak tu bylo molo, stánky, o něco dál bylo parkoviště, někde za molem přístav s loďmi a nějaká půjčovna vodních skútrů.

Jako na nějaké dovolené, normálně.
Asi proto je tu tolik lidí, že? (😂)

Zašly jsme i na zmrzlinu. Miluju zmrzlinu.
A Bell mi řekla, že bychom zítra mohly jít také na pláž, ale to už do vody si zaplavat.

Taky mě chce seznámit se svým přítelem, o kterém mi řekla tak maximálně, že se poznali na střední a on byl školní badboy a takové drobnosti. Ale třeba věk, jak se jmenuje a tak? Ne...prostě ne, no.
To je prostě moje hodná sestřička.

Ještě prý musíme nakoupit věci do školy, než vůbec škola začne a s tím i každodenní stereotyp a starosti.

Teď sedíme na gauči doma u televize a díváme se na nás oblíbený seriál, zatímco má taťka nějakou schůzku.

,,Hele, ještě jsem se tě nezeptala, ale...koho máš radši Jugga nebo Archieho?"otočila se na mě po chvíli Bella.

,,Zrzka určitě ne a ani se k Veronice nehodil."zamumlám s plnou pusou chipsů.

,,Že jo! Moje kámoška si myslí, že se k sobě hodí, tss."řekla a přitom si založila ruce na hrudi. Vypadala vtipně.

,,Každý má jiný názor."pokrčím rameny a kouknu se na obrazovku telky.

-Rolllie-

New life [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat