Kocovina je svině.
Hned jak jsem se vzbudila, cítila jsem se příšerně. A to nemluvě o tom, čeho jsem si chvíli na to všimla.
Ležela jsem v posteli jen ve spodním prádle, aspoň něco naštěstí, a vedle mě v klidu oddechoval... Shawn.
A k*rva.
Jen to, že i na sobě měla alespoň kousek oblečení mě uklidňovalo, ani nevím v čem.
Ale to že ležím, teď už sedím, vedle někoho koho znám sotva dva týdny a ještě k tomu polonahá v jedny posteli a ještě k tomu v cizím baráku, mi teda moc nepomáhá.Asi si omlátím hlavu o stěnu.
Proboha, co jsem v noci sakra dělala?
Jo, kdybych to tak věděla. Půlku celý párty mám v mlze.
Co nejrychleji jsem se natáhla pro oblečení, ležící na zemi a oblékla jsem si ho.
Naštěstí nesmrdělo.Ale jakmile jsem zvedla hlavu vzhůru, utrpěla jsem další infarkt. To ta střední teda jde jako po másle, samej infarkt toto.
Shawn zapřený o lokty se přiblbě usmíval a sjížděl mě pohledem. Co je na mě tak vtipnýho?
Založila jsem si ruce na hrudi a pohled mu oplácela. Zatímco od ho ale po chvíli přerušil, protože se začal oblékat.
Ani jsem si neuvědomila, že jsem ho celou dobu pozorovala. Má božský tělo...
,,Teče ti slina." Já. Ho. Zabiju. Aaaahrrr...!
,,Hah jasně."protočila jsem očima.
Hned na to jsem kolem něj prošla a odešla z pokoje ven.Jak jsem si všimla, nebyl tady ani bordel.
Tedy tady v patře, na schodech už to vypadalo jinak, a co teprve dole.První člověk, kterého jsem si všimla tady dole, byla Karin sedící na lince.
Jako doma, holka.
,,Dobrý ráno."usmála se na mě a já jí úsměv opětovala a šla k ní.
,,Už jsem se bála, že jsi se v noci s někým vypařila. Ještě bychom tě někde hledaly."
Dík, fakt, s kým bych asi tak odešla?,,Ellie tu taky je?"
,,Jo, pomáhá tvé segře a Madison s úklidem... někde. Ostatní taky uklízej. A já si šla dát kakao."odpověděla.
,,Kolik si toho že včerejška pamatuješ?"otázala jsem se jí a ona mírně zrudla. Eh, asi si taky pamatuje na její chvilky s Nashem.
,,A ty?"
,,Ehm..." Co jí mám říct?
,,Dobré ráno."ozvalo se za mnou.
Díky Shawne, právě jsi mě zachránil.,,Ahoj."odpověděla Karin.
Po chvíli se tu nějakou záhadou zjevili ostatní a já už si nepřipadala jako jediná, koho přejel kombajn.
,,Tak to je v cajku. Uklizeno."zajásal Nash.
-Rolllie-
ČTEŠ
New life [FF]
Fanfiction,,Copak? Bez rozloučení nás nenecháte odjet?"řekl provokativně Jack a Ellie ho hned udeřila loktem do břicha. Ale ne nějak bolestivě. Vypadalo to spíše jako hašteření. Usmívala jsem se jako měsíček na hnoji při pohledu na ty dva. Byla jsem tak rád...