,,Vidíš? Žiješ,"upozornila jsem Ellie na holý fakt.
,,Jo."
,,Víte, co je super?"optala se Karin a mě hned napadlo:
,,To že zanedlouho tu nebude polovina lidí ze druháku a třeťáku, protože budou na týden na lyžáku?"
,,Hmm, to taky, ale ještě lepší je to, že máme dneska výjimečnej oběd."
,,Jakej?"
,,Jo, jakej?"s Ellie jsme se obě nadchly.
,,Kebab!"
Máme kebab!
,,Děláš si prdel, že jo?"
,,Ne."
,,Tak tohle se mi líbí,"usmála jsem se.
,,Jdeme, ne?"optala se Karin a všechny jsme se následně rozešly k jídelně.
Jakmile jsme vstoupily do místnosti, ucítila jsem vůni jídla. Konečně! Bůh existuje..! Možná. A nebo nějaká kouzelná víla. Konečně udělali něco, co se podobá jídlu nebo možná to jídlo i je. Doufejme.
,,Ale tohle je co?"optala se Ellie a pohledem zkoumala tác s pudinkem. Kuchařka u výdejního okýnka se na ni přísně podívala a Ellie na mě hodila pohled plný volání o pomoc, bohužel pro ni jsem se na ni jen uchechtla a naplnila si tác dnešním obědem, po čemž jsem se vydala ke stolu, u kterého už pár lidí sedělo.
,,Zdravíčko,"pozdravila jsem je a to se mi také vrátilo. Posadila jsem se na volné místo, které mi náhodou udělal. Já ho miluju....je tak pozornej.
U stolu se rozjela debata o lyžáku, který tu zanedlouho bude a na který někteří z party pojedou. Super a mě to čeká až za dva roky....to je dlouhá doba...nojo.
Opřela jsem se o moji ruku spočívající na stole a zahleděla se na celou partu. Dnes to vlastně bylo poprvé, co tu vidím Camerona obědvat samotného. Lépe řečeno bez mojí sestry. Nikdy se totiž nerozhádali na moc dlouho a tak byli vždy na oběd spolu.
Překvapilo mě, jak rychle mi poslední půl rok utekl před očima. Mám pocit, jako by to bylo včera, co mi mamka o letních prázdninách oznámila, že se mě chce zbavit. Tedy...neřekla to takhle, jen mi řekla, že se stěhuju k tátovi a sestře do LA, ale mě bylo jasné, že se mě chce hlavně zbavit. Chtěla si přeci začít opět užívat a to jí moc za mé přítomnosti nevycházelo. A o Vánocích nám od ní i s dárky přišla zpráva, že je v polovině pátého měsíce. Což bylo teda dost rychlý na to, že se před tím snažila svůj ový vztah utajovat a najednou zjistím, že nebudu mít jen starší sestru ale možná i mladší, nebo bratra.
-Rolllie-
ČTEŠ
New life [FF]
Fanfiction,,Copak? Bez rozloučení nás nenecháte odjet?"řekl provokativně Jack a Ellie ho hned udeřila loktem do břicha. Ale ne nějak bolestivě. Vypadalo to spíše jako hašteření. Usmívala jsem se jako měsíček na hnoji při pohledu na ty dva. Byla jsem tak rád...