64.

200 15 5
                                    

Na chvíli se mi zatajil dech a zatemnilo před očima. Myslela jsem že omdlím, ale při tom jsem měla tak obrovský vztek. Nevěděla jsem, který z pocitů převládal. 

,,Co..? No dopr,"zakroutila hlavou Ellie. Přesně tak. 

Periferní vidění jsem zahlédla svoji sestru řítící se k nám s výrazem, který mývá býk, když před ním máváte rudým šátkem. Jasně že mi došlo, že to také viděla. Jindy bych se jí možná i zasmála, lae zrovna jsem neměla náladu cokoliv dělat. Cítila jsem se opravdu mizerně. Co jsem komu udělala? Co jsem mu udělala? Před týdnem bylo všechno tak...v pohodě, nepočítám školu a závistivé pohledy druhaček a nejen jich, to tu bylo už od začátku. A ted je všchno vzhůru nohama. 

,,Už to viděla, že?"optala se sestra Karin, jež smutně přikývla. 

Po chvíli jsme už seděly všchny čtyři v Camově autě a jely k nám domů. už jsem se těšila, jak udělám to, co je snad v každým filmu, kde má holka zlomený srdíčko - zahrabu se do postele s hromadou zrzliny a s nějakým šíleně smutným filmem, abych se pořádně vybrečela, jo a na krabičku kapesníků taky nesmím zapomenout. Dokonalý plán na odpoledne, ne?

,,Jestli se tak bude tvářit napořád, tek mě klepne,"prohodila Bella směrem k řidiči vozila. Ke Cameronovi. 

,,Ale prosimtě. Víš, kolikrát to mezi náma skončilo podobně?"uchechtl se Cam. Počkat, cože? To mi Bella nikdy neřekla. 

,,To bylo něco jinýho,"zamumlala sestra a starostlivě na mě pohlédla do zpětného zrcádka. 

,,Jestli se ti uleví, tak, jak přijedou, mu klidně vrazím, pokud ti potom bude liíp. Ikdyž je to můj kámoš,"nabídl se Cam a já se mírně pousmála. Líbilo se mi, jak to ti dva mezi sebou maj. Sice se kolikrát už pohádali a vypadalo to i na rozchod, ale vždy se nějak dokázali usmířit a dát znovu dohromady. A já si ted na jednu strnu přála ho už nikdy nevidět a nepotkat, ale na druhou stranu jsem chtěla, aby to mezi námi dopadlo dobře a vše bylo tak jak před tím, jakoby se nic z toho nestalo. Ale hlavně jsem si přála aby to byl jen zlej sen. Bohužel se však...všechna přání neplní. A zázraky se také pořád nestávají. 

Cam zastavil na příjezdové cestě, po čemž jsme všichni vystoupili ven a zamířili k domu. A vešli dovnitř. Slyšela jsem za sebou sestru, jak mluví s Cameronem o mě. Dělá si starosti, nojo. To jí nemůžu vyčítat. 

Bella vypustila z úst pár sprostých nadávek na Shawnův účet a Cam se ji snažil uklidnit, bohužel mu to moc nešlo. ,,Je to debil! Ten idiot je od svý holky čtyři dny ani ne a už se motá kolem jiné?! To je vrchol!!"


-Rolllie-

New life [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat