Pár dní od mého prvního rozhovoru se Shawnem od oné události, jsem měla jakž takž klid. On mi nechával prostor a já se mezitím víc stresovala kvůli tomu, že s ním budu muset mluvit. Nejradši bych vrátila čas a nějakým způsobem tohle všechno zarazila dřív, než by to začalo. Bohužel však neumím cestovat časem jako v těch fantasy filmech. Škoda, no.
Znuděně jsem opět poslouchala výklad učitele a sem tam si něco zapsala. Ke konci hodiny jsem uslyšela, jak mi cinkl mobil na oznámení nov zprávy. K mému štěstí si toho vyučující ani nevšiml. Vytáhla jsem mobil z kapsy a podívala se na nově příchozí zprávu. Byla od Shawna, který se ptal, jestli bych si nechtěla promluvit dnes po škole.
Mírně jsem zaskučela a doufala, že si mě nikdo nevšímá. Přemýšlela jsem, co mu mám napsat a nebo radši nechat zobrazeno.
Naštěstí brzy zazvonilo a já vše sdělila holkám. Ellie se mě ptala, jestli to přijmu nebo ne, což jsem sama taky chtěla vědět. Karin mi zas řekla, že pokud se na to citím, tak mám jít a pokud ne, tak ještě počkat. Vyřešit se to asi musí, no. Důvod proč nechci mít s lidmi spory, nebo se s nimi hádat. Je to totiž na hovno.
,,Tak já to tedy přijmu,"zamumlala jsem s povzdechem. Co by se mohlo stát?
,,Dobře. Pojdme na oběd,"řekla Ellie a i přes nechut ke školní jídelně jsme se tam vydaly. Zajímalo mě, jestli se nad námi kuchařky konečně neslitovaly a neuvařily něco jedlého.
,,Á, moje oblíbené prvačky,"usmála se na nás Bella, když jsme přicházely ke stolu. Přisedly jsme si k ní a ostatním. Byli tu všichni z party až na druháky a Mad s JackemG. Ti dva se nejspíš někde zdrželi. Třeba na záchodcích, hm. Ellie to nejspíše taky napadlo, soudě podle jejího výrazu.
,,Dá se to jíst?"optala se Karin a zamračila se znepokojeně na jídlo.
,,Nevím, přijde mi, že to chutná nějak...divně,"zasmál se Nash. ,,Můžeme ale pak někam zajít,"mrkl na Karin a ta se na něj usmála. Láska, láska, láska. Nebeská.
,,Co budete dělat odpoledne?"zajímalo Bellu a s tím se všichni začali bavit o svých odpoledních plánech. Taky jsem se mohla přidat, ale nechtělo se mi. Bohužel moji sestru to zajímalo.
,,Tak povídej,"vyzvala mě. Nakrčila jsem obočí a doufala, že chce mluvit o něčem jiném. ,,No přece tvoje odpolední plány."
Vytáhla jsem z kapsy mobil, najela na chat se Shawnem a ukázala jí to.
,,Achták..."chápavě kývla. ,,Hodně štěstí." To budu potřebovat.
-Rolllie-
ČTEŠ
New life [FF]
Fanfiction,,Copak? Bez rozloučení nás nenecháte odjet?"řekl provokativně Jack a Ellie ho hned udeřila loktem do břicha. Ale ne nějak bolestivě. Vypadalo to spíše jako hašteření. Usmívala jsem se jako měsíček na hnoji při pohledu na ty dva. Byla jsem tak rád...