19.

463 15 0
                                    

Stály jsme před domem Grierů, ze kterého se ozýval hluk a my se rozešly dovnitř.
Zatím tu bylo docela málo lidí, ale to teprve začalo, takže myslím, že tu bude plno.
Většina byla na zahradě.

,,Mají to tu pěkný."uznala Karin a já kývla na souhlas. Má pravdu.

V kychyni jsme potkaly Matta, který se nabídl, že nám udělá drinky a já souhlasila stejně jako Ellie i Karin.
Pak jsme se všichni čtyři rozešli ven na zahradu, kde byla celá jejich parta.

,,Á vy jste došly."usmál se Nash a ostatní nás sjížděli pohledem, tedy on taky.

,,Sekne vám to."mrkla na nás Madison.

Sedla jsem si na schody, které vedly z verandy a popíjela drink. Byl dobrý.
Všimla jsem si ségry, která byla jak jinak nežli s Cameronem. Hrozně se na sebe lepili nebo spíš cukrovali.
Tedy Madison a JackG nebyli o nic lepší a po chvíli se ti čtyři někam vypařili.

,,Co kdybychom si zahráli sedm minut?"ozval se Carter a Taylor a Mattem ihned souhlasili. Bože, co to je za hru?

,,Jak se to hraje?"zeptala se Ellie a kluci začali vysvětlovat.

My se s Karin radši vypařily. Lépe řečeno, jsme šly tancovat a připojily se k nám nějaký další holky. A po chvíli i Ellie.
Kluci, tedy Tay, Carter a Matt se motali kolem pár holek a po chvilce jsem je ztratila z dohledu.
Vlastně ani nechci vědět, co dělají.

Nevím, po jak dlouhé době to bylo, ale už jsem v sobě něco měla a ostatní taky. Někteří dokonce i odešli.
Ségřina parta, teď tam vlastně patříme i my a viděla jsem s nimi Hayese, seděla na gauči a křeslech a povídali si.
My se k nim taky přidaly. A Matt šel pro nějaký pití. Asi to ráno nepřežiju.

,,Takže teď bychom si mohli těch sedm minut zahrát."navrhl Tay a Ellie s ostatními kývla na souhlas.
Já se koukla na Karin, která teda též souhlasila. Budu muset asi také.

Pravidla jsem pochopila rychle.
Prostě někdo zadá někomu, že má jít s někým na sedm sekund někam...třeba do skříně a on to buď splní a nebo ne, a pokud teda ne, tak si musí dát panáka.

Skoro to samý jako pravda nebo úkol, když se hrálo u nás doma.

,,Hm....Jacku."usmála se Madison na blonďatého Jacka a on se koukl na ni, nacož hned pokračovala:
,,Běž s Ellie na sedm minut nahoru, do nějakého pokoje."

Ou...

-Rolllie-

New life [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat