22.

433 15 0
                                    

Otočila jsem hlavu, abych viděla, kdo to je.
A že jsem se pěkně zarazila.
Byl to Shawn. A usmíval se jako idiot.

Radši jsem otočila hlavu zpět a všimla si, že už ani Ellie není sama a vůbec je nás tu nějak víc.

Na Ellie se lepil JackJ. Kousek od nás byla Bella a Cameron a Madison s JackemG.

A když jsem koukla dál viděla jsem i Matta a Cartera s nějakýma holkama.
To že nikde nebyl k dohledu Aaron, Taylor a Hayes mi bylo jedno.

Nevím jak dlouho jsme tancovali, ale přestalo nás to bavit a kluci dostali super nápad- pít.

A to jsme taky udělali.

Problém byl jen v tom, že jsem měla původně v plánu zůstat aspoň trochu při smyslech, ale moc mi to teda nevyšlo.

Začala jsem totiž byl úplně mimo smysly.

,,Nechceš jít nahoru?"ozvalo se mi u ucha a já dostala husí kůži. Ještě aby ne, když se mi nikdy nic podobného nestalo.

Koukla jsem na něj, ale nestihla jsem odporovat, protože jsme se najednou objevili v patře, kde byly pokoje.

,,Už jsem ti řekl, jak moc ti to sluší?"řekl, když za námi zavíral dveře.
Pokrčila jsem rameny a on se přiblížil.

Nase dechy se spojili. Byl tak blízko. Až moc.
Ale mě to v tuhle chvíli bylo úplně jedno.

Šel ještě blíž ke mně, ale já couvala, až jsem se zády dotkla zdi. Zatarasil mi cestu a já nemohla nijak uniknout.

Byla jsem to já, kdo rozdělil tu zbývající mezeru mezi námi. Spojila jsem nase rty v jedny.

Líbali jsme se. Že začátku pomalu a opatrně, ale pak už chtivěji a dravěji.

Postupovali jsme k posteli, na které jsem najednou ležela a Shawn se vyhoupl nade mě, aniž bychom se přestali líbat.

Přitáhla jsem si ho blíž rukama spojenýma za jeho krkem a on se do polibku usmál.
Ale asi ho přestaly bavit mé rty a tak ty své přemístil na můj krk. Neudržela jsem se a vzdychla, nacož se mi zasmál do krku.

Začal mi jednou rukou vyhrnovat triko a poté mi jej sundal úplně. Hned mi došlo proč, jelikož své rty přemístil na odhalenou část mého těla.

Přestalo mě bavit to, že to byl on, kdo to teď řídil a tak jsem do něj žduchla tak, že spadl vedle mě. Pak jsem se vyhoupla nahoru já a přetáhla mu triko přes hlavu.
Uchechtl se a spojil nase rty, zatímco já jsem svýma rukama skoumala jeho dokonalé břišáky.

Bože, jak může mít tak dokonalý tělo?


Čusík,
Lituji, ale já na takové části nejsem😆😅
A teď se za tu část tak nějak stydím 🙂

-Rolllie-

New life [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat