9.

576 20 0
                                    

Když uz teď týden konečně ubyl, byl tu onen pátek.

S holkama jsem šla rovnou k nám, protože jsme se už včera domluvily, že budou u nás spát a taťka to dovolil.

,,Pěkný."pochválila nám to tu Karin.

,,Díky. Takže tu je kychyň a tam obývák.
Tudy se jde na zahradu a teď jdeme ke mně do pokoje."zavelela jsem a šly jsme.

Zatím jsme tu byly samy, jelikož ségra má dneska školu dýl.

V mém pokoji jsme si odložily věci a teď přišla velice závažná otázka:

,,Co spaní?"

,,To vyřešíme potom."prohodím letabyle rukou a sednu si na postel.

,,Máš pěkný pokoj."usoudila Karin a pak ještě dodala: ,,Ale na mě moc tmavý."
Jo, teď jsem na ni koukla značně ublíženě.

,,Tvoje ségra je nějak oblíbená."začala jiné téma Ellie.

,,No jo, na naší základce v Anglii se holky jako mi ztratily a mě to ani nevadilo, ale Bella potřebuje asi pozornost."pokrčila jsem rameny a na tu postel se pořádně rozvalila.
,,A tady je to vůbec o dost lepší, žádné uniformy a tak a s Cameronem jí to sluší."

,,Jo, úplní král a královna školy."kývla Ellie a já se smíchem dodala:

,,Oh, jako v teen seriálech."

,,Kdy přijdou?"otázala se Karin, ale já na její otázku znala odpověď jen z části:

,,Bella tak za....půl hodiny asi a ostatní, to teda nevím."
Z malé části.

,,Co teď?"optala se Ellie.

,,Co takhle film, teda?"navrhla Karin a já se s kývnutím natáhla pro noťas.
Našla jsem ve složce s filmy úplně ty nejrůznější a nechala holky vybrat.

,,Tak co zajít pro nějaké jídlo a pití?
A můžem objednat pizzu."navrhla jsem a Karin se rozzářily oči, když slyšela slovo pizza. A já pokračovala:
,,Jíte doufám Hawaii, že jo?"

,,Jo!"

,,Sýrová by byla lepší."řekla Karin hned po tom, co Ellie vyjekla odpověď.

Tak jsem zavolala do pizzérie a objednala dvě pizzy s ananasem a jednu sýrovou.
Pak jsme se rozhodly jít dolů pobrat všechno jídlo a pití, které uneseme.

Ahojky,
Do médií budu asi přidávat i nějaké písničky. Třeba od Shawna, Jacků nebo Cama, takže.....tak. 😆
Zrovna tady je moje nej od Shawna 😍
(Imagination)
Jinak to je asi vše a omlouvám se za krátkou část.

-Rolllie-

New life [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat