38.

360 14 0
                                    

To vážně nebyl dobrý nápad s nimi chodit do kina, protože jak jsem šla do školy, tak kousek ode mě zašustělo ve křoví, a pak od tam vylezla krysa, no já se samozdřejmě ostražitě otočila, ještě než vylezla....eh..
A to byl den! Jako fakt? Jsem jak malý dítě a to kvůli nim. Ahhh...
Ještě si že mě budou utahovat a kdoví co dál. Ale za ten pohled, když jsem se objevila u své skříňky to stálo.

Jestli mi řekne, že spolu nechodí, tak nevím.
Vypadá to tak.
O kom mluvím? O JackoviJ a Ellie.
Právě teď stojí Ellie opřená o svou skříňku a on je zapřený rukama u její hlavu, no a culí se na sebe. Krása...jo sluší jim to takhle spolu, ale zapírají to, co tady všichni vidíme.
Určitě to spolu táhnou. Jo!

A Karin na tom není jinak...než já, zrovna v tuhle chvíli teda.
Obě tady stojíme u svých skříněk a pozorujeme ty dva s lehkým úsměvem.

Když jsme ale potom šly všechny tři do třídy a kolem nás prošel kdo jiný než Cameron s Nashem, tak mrkl na Karin.
Další...

Musela jsem se uchechtnout a nezapomenout se vrátit zpátky z myšlenek do skutečného světa, protože bych mohla vrazit do zdi...au, to by bolelo.

A celý den jsem byla úplně mimo a když to říkám, tam to tak taky myslím.
Nedokázala jsem pořádně dávat pozor... ještě že mě žádnej učitel nevyvolal, to by dopadlo špatně.

Na obědě to taky nebylo o nic lepší a sama nechápu proč. Proč? Nevím. Zase.
Vrtala jsem se v jídle, zatímco holky o něčem horlivě povídaly.

,,Hej, Lily."zamával mi někdo rukou před obličejem a já sebou leknutím trhla:

,,Co?"

,,Jsi nějak mimo."konstatovala Ellie.

,,Jo."

,,Co s tebou je?"přidala se Karin.

,,Víš.....moc horory nemusím."

,,Ale to není všechno, že?"zvedla Karin obočí a já se zamračila. Prokoukla mě.
Ale to s těma hororama je pravda!

,,To je jedno."prohodila jsem ledabyle rukou doufajíc, že to vážně nechají být.
A co ony na to..?

,,Mluv."

,,Tohle je jako výslech?"

,,Pokud nám nevyklopíš pravdu..."pokrčila Ellie rameny a já s uchechnutím pokroutila hlavou nad svými kamarádkami.

,,Ale to vážně není tak důležitý."snažila jsem se jim to vymluvit, ale moc to nezabíralo.

,,Okey, když ty takhle. Ve tři ve Starbucks."

Ahojky,
V poslední době jsou to trošku...nudnější kapitoly a já to vím. No jo.🙄
Ale moc jsem neměla chuť teď psát a inspirace byla malá, takže tak.😇
Takže mě prosím omluvte...🙏

-Rolllie-

New life [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat