17.

496 16 0
                                    

Na zemák jsem zrovna seděla sama a tak jsem si čmáral do sešitu. Heh.
Ale učitel měl tak skvělý nápad a vyrušil mě kvůli němu z kreslení.

Máme ve skupinkách po ČTYŘECH udělat referát či co. Po čtyřech. Tak to totiž vychází teď v téhle třídě. Bezva. A my jsme tři.

,,Sakra."zaklela Ellie a já se na ně otočila.
Bylo jí stejně jako mě jasně, že k nám přiřadí nějakého dementa nebo kravku, nebo někoho kdo v téhle místnosti zrovna sedí.

,,Ale ale tady jsou slečny jenom tři."
No to taky víme! Nechcete nám říct něco, co nevíme? Třeba kdo s námi bude. Hm?
,,A pánů pět."Dopr. Jo, takže nějaký kluk.
Snad nebude vypatlanej a vlezlej. A nebo další Cameron. Stačí mi, že někdo takovej chodí s mojí sestrou.
,,Tak se rozhodněte, který z vás půjde za slečnami do skupiny."řekl a se zazvoněním odešel ze třídy.

,,Debil."ulevila jsem si slušně.

,,To nás nemohl nechat jen ve třech?"zakňučela Ellie a já se zvedla z místa, abych si mohla sednout na topení.

,,Zdravíme slečny."objevili se u nás tři kluci a na slovo 'slečny' dali důraz.
,,Čípak společností chcete být poctěny?"

,,Ničí?"zvedla jsem obočí a od dvou z nich se ozvalo jakési 'uuuu' nebo tak něco.
Prostě neidentifikovatelný pazvuk.

,,Musíte si vybrat."řekl černovlasý.

,,Co Griere, nechceš k nim ty?"blonďák se otočil na kluka v poslední lavici u dveří.

,,Já? A to divadlo teď bylo jako co? Nechcete spíš vy?"nechápal.

,,Ber nebo nech být."řekl zase ten černovlásej.

,,Smůla čas vypršel, čau."řekli ještě než zmizeli ze třídy. Wtf? Co to bylo?

Dobře....

No nic, kdy přišel po dlouhém dni čas na oběd. Ve školní jídelně. Ještě že tu máme na výběr, jinak fakt nevím, co by dělala...
Ne to byla sranda. (😄)
Prostě na nás z venkovní části jídelny zamávala Bella a ukázala, abychom šly za nimi. Venkovní část znamená to, že máme prostě z jídelny východ ven, na školní pozemek, kde jsou stromy a stoly s lavicemi, dřevěný. A tam můžem, když je teplo, což je tady dost často vzhledem k tomu, kde se nacházíme, chodit obědvat.

Tak jsme také tedy udělaly.
Vzaly jsme si oběd a já šla v závěsu za holkama ven. Za ségrou a její partou.

Zprvu jsem si říkala, jak se tam jako vlezou, ale teď to vidím. Bella sedí Cameronovi na klíně a to samé Madison s Jackem.
A ostatní sami.

-Rolllie-

New life [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat