..Asi mi v tu chvíli došlo, proč si s někým volal a my jeli pryč.
Muselo se to tady přichystat, zatímco on byl se mnou...Začínám si připadat trochu divně, vždyť on za mě dneska snad všechno platil, taky mě vzal pryč ze školy v době vyučování, půjčil si od Cama kvůli mě auto a teď tohle..
Bože, co se s tím klukem děje?,,Ať ti tam nevletí moucha."uchechtl se, když si všiml mého vykuleného výrazu.
Ani jsem si nevšimla, že mám otevřenou pusu, takže jsem si ji chtěla zakrýt, ale něco jsem si uvědomila...já ji otevřenou ani neměla, jen si ze mě utahoval.Zamračila jsem se na něj, jenže mi to moc dlouho nevydrželo. Přeci se na něj teď nemůžu zlobit, když pro mě toho tolik dneska udělal...
Zakroutila jsem hlavou, jakoby to mohlo vyhnat všechny myšlenky, a stočila jsem pohled na Shawna, který si zrovna sedal na zem na deku, na níž bylo něco, co vypadalo jako krabice na jídlo nebo tak něco.
,,Nechceš si sednout?"nabídl mi a já tak také udělala a posadila se vedle něj.
A tak jsme tam seděli a přitom měli krásný výhled na přírodu a část města před sebou, zatímco Shawn mezi námi začal nezávaznou konverzaci.
K večeru jsme z... té oné věci vytáhli nějaké jídlo s pitím a najedli se.Když tak nad tím přemýšlím, byl to hezky strávený čas, jen doufám, že na mě doma nečeká vystrašená sestra s tátem.
To by byla mela.A pak se začalo stmívat..
Takové chvíle bývají ve filmech, většinou v těch romantických..., ale když tak nad tím přemýšlím, někteří lidé i sami chodí dívat se na západ slunce.
Je to totiž krása a vlastně přitom víš, že když něco končí, musí něco jiného začít.Užívala jsem si ten úžasný pocit na tu krásu. Na západ slunce, který se tak úžasně různě barvil do teplých barev.
Byla jsem tím tak okouzlená, že jsem skoro nepostřehla ruku omotanou kolem mých ramen a jak se ke mně někdo přisunul.
Ten někdo byl samozřejmě Shawn.A já jsem odtrhla pohled od té podívané, abych se na něj koukla a zjistila jsem, že mne pozoruje. Možná celou dobu.
Mlčky jsme se na sebe upřeně dívali.
Pozorovala jsem hlavně jeho oči.
Většině holkám, které znám, se líbí kluci s modrýma očima, ale mě vždy zaujmou ty Shawnovi. A ty modré nejsou.
Je to krásná směsice hnědých odstínů.Po chvíli jsem pohled přesunula na jeho lehce pootevřené rty a oči radši vrátila zpět k těm jeho.
Všimla jsem si jak pomalu přesouvá pohled z mých očí na rty. A já ho při tom sledovala.Najednou mi to všechno přišlo zpomalené..
-Rolllie-
ČTEŠ
New life [FF]
Fanfiction,,Copak? Bez rozloučení nás nenecháte odjet?"řekl provokativně Jack a Ellie ho hned udeřila loktem do břicha. Ale ne nějak bolestivě. Vypadalo to spíše jako hašteření. Usmívala jsem se jako měsíček na hnoji při pohledu na ty dva. Byla jsem tak rád...