7.

636 21 0
                                    

Co vám budu povídat, první školní den je prostě nuda, jako ty ostatní, většinou.(😂😅)

Dozvěděli jsme se základní informace, zjistili, že ten týpek je náš třídní.
No a dál...Karin je fajn holka, a taky jsme se vůbec všechny tři začaly hodně bavit.

Ale teď zpět do současnosti.

Jsem ve škole.

A koukám z okna.

Zajímavá to činnost.

Když ale konečně zazvoní ten příšerně otravnej zvonek na přestávku, tak začnu dávat pozor. Hihi..

Karin jí nějaký donut, Ellie má sušenky, a já hamám čokoládový mufin. Mňam.

Jinak den ubíhal rychle a my jsme vymyslely úplně super věc.
Co třeba si sezení měnit na různých hodinách? No, a tak jednu hodinu sedím sama a holky spolu, pak s Ellie, naopak sedí Karin sama a potom třeba s Karin, zatímco Ellie sama.
Prostě se tak střídáme. (😅)

Po poslední dnešní vyučovací hodině jsme se konečně dostali pryč ze tříd, všichni.
Věci jsme si hodili do svých skříněk a pak šli někteří na oběd do školní jídelny a buď zůstali tam nebo si to šli sníst ven, nebo někteří šli prostě rovnou ze školy pryč.

Já a holky jsme se tedy vydaly poprvé na oběd do školní jídelny. Doufám, že nebude nějakej nepoživatelnej hnus. Jinak to balím.

Když už jsme měly své jídlo na tácích, rozhlédly jsme se po místnosti.
Ta je obrovská....a lidí je tu taky dost.

,,Hele, tam něco je."oznámila Karin a rozešla se směr nějaký stůl.

Byl prázdný. (👏👏)

Sice u něj bylo víc židli, ale my, jako Američani kteří navštěvují každý den Fastfoodu a jsou velice líní (nic proti jo?), jsme ten stůl obsadily jen tři.

,,Takže...co třeba dnes něco podniknout?"
Navrhla Ellie a rýpla vidličkou do kaše.

,,Beru. Nějaký návrh?"kývla Karin a já kývla na souhlas.

,,Pláž, zmrzlina, cukrárna nebo Starbucks?"
Ano, takhle zněl můj nejgeniálnější návrh.

Zatleskejte mi prosím...děkuji děkuji..(😄😅)

,,Nebo všechno dohromady."usmála se Ellie a všechny jsme se zasmály.

Po jídle jsme odnesly táci a konečně mohly vypadnout ven.

To by na mě ale nikdo nesměl zavolat.

Že Bello?

,,Lilly!"

Otočila jsem se za hlasem své nejlepší, nejhodnější, nejdokonalejší, nejstarší a jediné sestřičky Isabelly, která mě teď dělila od dveří, že kterých se vyhází z této mučírny.

To si jako nemohla vzpomenout jindy? Ne.

Ahgrrrr...

-Rolllie-

New life [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat