26.

390 13 1
                                    

Vzbudili mě sluneční paprsky slunce, které mě lehtaly na obličeji.
Otevřela jsem své ospalé oči a koukla se kolem. Zvedla jsem obočí.

Do*iče! Co jsem zase dělala?

Tohle není můj pokoj, ani jsem takový nikdy neviděla. Jen doufám, že jsem neodešla s nějakým náhodným člověkem.

Zvedla jsem se do sedu a pohledem hledala své oblečení, jelikož jsem na sobě měla jen...
peřinu. Co?! Bože můj...

Mé oblečení bylo poskládané na židli u stole, vedle kterého byla postavena kytara.
Hm, kdo z lidí, které znám hraje? Nevím.

Snažila jsem se vzpomenout na něco, co by mi alespoň trochu napověděla, co se včera nebo možná už dneska dělo, ale nic.
V mé hlavě bylo vymeteno. A taky mě značně bolela.

Omotala jsem kolem sebe přikrývku a šla k oblečení, oblékla si košili položenou na hromádce.
Tu jsem ale včera neměla, ne?
Nechám to být.

Ještě jsem si oblékla šortky, ale triko ne, protože to jaksi smrdělo.

Ucítila jsem krásnou vůni a rozhodla se prozkoumat okolí.

Vylezla jsem z pokoje a po schodech sešla dolů. Bylo to tu hezké.
A ta košile, kterou jsem měla na sobě taky hezky voněla, a ta vůně mi někoho připomínala, ale koho?

Došla jsem až ke...kuchyni, ve které stál...

A doprčic.

Ne nebudu sprostá.

Už vím, čí je ta košile...On hraje na kytaru?
Hudebník, hm, to se mi líbí...bože. (😅)

,,Už jsi vzhůru."usmál se na mě, když se otočil a spatřil mě.
,,Sluší ti to."mrkl na mě a myslím, že jsem se začervenala. Heh...

Seděli jsme u stolu a před námi byla snídaně, kterou k mému překvapení vařil Shawn, a k tomu bylo až děsivé ticho.
Naštěstí on je tak hodný, že mi dal prášek, protože si všiml, že na mě zůstaly stopy po včerejší a nejspíš i dnešní dávce alkoholu.

Díkybohu jsme to tíživé ticho přerušili a začali si povídat, o kravinách a podobně.
Tedy do doby než se ozvalo bouchnutí vchodových dveří a já na Shawna vykulila oči. Do prkený vohrady. Co teď?

,,Shawne, a-ahoj?"do kuchyně vstoupila hnědovlasá dívka, která vypadala tak na dvanáct-třináct let.
,,Kdo to je? Víš, co ti říkala mamka, nemáš si sem vodit....ehm...takový holky!"

Jaj.

,,Aalyiah, uklidni se, jo? To je Lilly, sestra Camovi holky, Belly. Lilly to je moje sestřička Aaliyah."představil nás Shawn, který vypadal narozdíl ode mě a jeho sestry naprosto v klidu.

,,Neubliž jí."to bylo to poslední, co řekla než odešla pryč a já na Shawna hodila totálně nechápavý pohled.

Proč to řekla?

-Rolllie-

New life [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat