Bylo tu léto. Zanedlouho tomu měl být už rok, který jsem tu strávila. Anglie mi ani nechyběla, hlavně tedy uniformy a počasí. myslím, že mámě jsem taky moc nechyběla...přeci jen při mém odjezdu vypadala, že je i ráda, že mě bude mít z krku.
Prázdniny byly takové..no s tátem jsme jeli na skvělou dovolenou, ale kromě toho a toho, že jsem často svůj volný čas trávila buď se Shawnem nebo s Ellie a Karin, taky bylo takové divné, jak se od nás Bella pomalu stěhovala pryč.
Za tu dobu, co jsem tady byla, jsem si zvykla ji tu mít a najednou jsem ji zase měla mít daleko od sebe? Dobře, to trochu přeháním. Jen je mi to trochu líto....
Bellyin pokoj byl čím dál prázdnější na rozdíl od jejího, respektive jejího a Cameronova bytu, který byl čím dál tím plnější. A nakonec tu byl poslední večer, kdy s námi Bella ještě bydlela. Myslela jsem, že to bude tak nějak normální večer, ale moje starší sestra chtěla filmový mataron, se kterým jsem samozřejmě souhlasila.
,,Tak co jsi vybrala?"optala jsem se jí, když jsem z kuchyně nesla misku pop cornu a nějaké pití...velice zdravé.
,,Twilight saga."
Protočila jsem očima: ,,Nemám Edwarda moc v lásce."
,,Mlč, jo?"
Se smíchem jsem zakroutila hlavou a posadila se vedle ní na gauč. Bella zmáčkla na tlačítko na dálkovém ovladači a pustila první díl. Pořádně jsem se uvelebila s pokrčenýma nohama opřenýma o okraj konferenčního stolku a miskou pop cornu na klíně.
,,Pojedeš zítra se mnou?"zeptala se tiše sestra ve chvíli, když se Bella na televizní obrazovce málem nechala srazit autem. Protočila jsem nad scénou očima a pak se otočila na sestru:
,,Klidně."
Naše malá domluva byla ta tam a já už zase tiše komentovala to, jak mám Jacoba radši a že jsou vlkodlaci lepší. Být teoreticky úplně nesmrtelná musí být hrozná věc - Co až vyhasne Slunce? Nebo podobný věci? To by bylo pěkně blbý. Navíc nemoct na slunko a podobný věci...to musí být pěkně smutný.
,,Podívej, vždyť je Edward tak sexy."
,,Je bledej až to bolí,"utrousila jsem a schytala tak vražedný pohled od Belly. Nevině jsem pokrčila rameny a zaplnila si pusu pop cornem.
Tak to pokračuje až do konce druhé části Rozbřesku - cpeme se tou skvělou a nezdravou věcí, sem tam si vyměníme názory a jinak jsme docela zabrané do děje. Občas taky prohodím nějakou poznámku a Bella mě za to spraží pohledem. Chce se soustředit a já ji ruším, ale jinak vím, že je ráda, že se takto společně na něco díváme.
-Rolllie-
ČTEŠ
New life [FF]
Fanfiction,,Copak? Bez rozloučení nás nenecháte odjet?"řekl provokativně Jack a Ellie ho hned udeřila loktem do břicha. Ale ne nějak bolestivě. Vypadalo to spíše jako hašteření. Usmívala jsem se jako měsíček na hnoji při pohledu na ty dva. Byla jsem tak rád...