25.

414 14 0
                                    

Po setmění jsme vyšli směr jakýsi klub.

S holkama jsme šly tancovat, kluci seděli a pili, my se k nim chvilkami přidávaly.

,,Čau kočky."ozval se Matt, který se k nám přifařil a mě to donutilo se zasmát.
Ten bude mít zase kocovinu.

Když jsem se rozhlédla kolem, musela jsem se od srdce usmát. Jsem vlastně hrozně moc ráda, že jsem se z Anglie přestěhovala sem.
Tihle lidi jsou skvělý a takové přátelé jsem tam u nás neměla.

Byli jsme tam ještě dlouho a Madison s JackemG už odešli a ostatní začali také.
Muselo být už nedělní ráno, nebo aspoň něco málo po půlnoci.

A kolem mě se motal Shawn.

Byla jsem za to ráda. Alespoň nějaký kluk o mě jevil zájem. (😅😏)

,,A nezapomeňte použít ochranu!"zakřičela na nás přes celý klub už dost opilá Bella, když jsem se Shawnem ruku v ruce odcházela pryč. To mě rozesmálo.

,,Kam jedeme?"optala jsem se zmateně, když jsme vystoupili z taxíku někde, kde jsem to vůbec neznala.

,,U mě."zašeptal mi Shawn do ucha a táhl mě ke dveřím. Aha? Pěkný baráček.
,,A jestli tě to zajímá, tak moje ségra ne u kamarádky a rodiče někde pryč."

Najednou jsme se octli v nějakém pokoji.
Nejspíš jeho. Pěkný útulný pokojík.

,,Ty hraješ?"otočila jsem se na Shawna a ukázala na kytaru opřenou o zeď, vedle psacího stolu. Miluju hudbu.
A tenhle kluk se mi začíná líbit čím dál víc.

Bože Lilly, chováš se jak blbá puberťačka.

Ozval se hlas uvnitř mě, který jsem ale s radostí ignorovala.

,,Jo."odpověděl jen a šel blíž ke mně.

Opět jsem byla uvězněna mezi ním a zdí za svými zády. Že ho to baví.

Přiblížil svůj obličej k tomu mému a já vyplnila tu zbývající mezeru mezi námi.
Oplácela jsem mu polibky, které mi dával.
Užívala jsem si ten krásný pocit.

Nevím jak, nevím kdy, jsme se ocitli u jeho postele, na jejíž okraj si sedl a mě si vyhoupl na klín. Nepřestávali jsme v líbání a když mi skousl spodní ret, vzdychla jsem mu do rtů a on se dostal svým jazykem do mých úst.

Začala jsem mu rozepínat košili, až jsem mu ji sundala a on nezůstával pozadu.
Svlékl mi triko a své rty přemístil na můj odhalený krk.
Zajela jsem mu prsty do vlasů a neudržela jsem sten způsobený ním.

Nějakou náhodou mě položil do postele a vyhoupl se nade mě.
Začal mi sundávat šortky a já ho nechala dělat jeho práci.

-Rolllie-

New life [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat