47.

331 14 2
                                    

Mě se moc rozhazovat peníze nechtělo, přeci jen mám oblečení dost.
Alespoň podle mě.
Ale i tak jsem si něco málo koupila, třeba pěkné modré dvoudílné plavky s černými šňůrkami, černou sukni do půli stehen a pár dalších věcí. Moc jich však nebylo.

Po procházení obchodů jsme se rozhodly usadit se v nějaké kavárně. Tu jsme našli skoro hned a s radostí jsme si objednaly.
Já jsem si objednala svoji oblíbenou horkou čokoládu, kterou bych si bál schopna dát i v létě, což někteří lidé nejsou schopni pochopit a já nechápu zase je. Co je na tom špatného? Karin si dala muffin a karamelové frapé a Ellie espresso.

,,Takže...když jsem s Cameronem a Bellou odjížděla od školy, viděla jsem tě s Jackem."opřela jsem se lokty o stůl a prohlédla na Ellie, která pomalu začala rudnout.

,,Ehm...n-no, on mě pozval...no na rande."

,,Tak to gratuluju."mrkla jsem na ni a ona se úlevně usmála. Doufám, že nečekala, že bych ji začala říkat, ať na to rovnou zapomene nebo něco podobného.

,,Když už jsme u těch kluků- vypadáte se Shawnem tak rozkošně."zasmála se Karina já s ní.

,,Díky. A co ty a Nash?"

,,Randíme spolu."pokrčila rameny po chvíli ticha, které nadešlo po mé otázce.
S Ellie jsme se na sebe koukly a poté jsme pohled obě otočily na Karin.
,,Co je?"

,,Jenom randíte?"zvedla jsem obočí a Karin na to nejspíš chtěla odpovědět, ale podle toho, jak na prázdno otevírala a zavírala pusu, jsem usoudila, že neví co.

,,Jak dlouho?"optala se po pár sekundách Ellie a Karin vypadala, že si oddechla. Nejspíše kvůli mé otázce.

,,Moc dlouho ne."

,,Dobře, to by stačilo,"začala Ellie a my na ni otočily pohled se zvednutým obočím, naštěstí hned pokračovala: ,,nebudeme přeci celou dobu probírat kluky, ne?"

,,Co tedy?"optala jsem se celá zvědavá.

,,Napadlo mě, že bychom jenom my holky mohly zajít teď v týdnu do kina a vzít s sebou třeba i Isabellu a Madison."

,,Jo, proč ne."usmála se Karin a já s ní souhlasila. Byla možnost se tak kouknout na nějaký film, který by kluky bavit nemusel, ale nás ano, a strávit večer jenom s holkama.

,,Oznámím to ségře."řekla jsem a pak jsme začaly přemýšlet, na jaký film bychom mohly zajít. Bylo jich vzkutku hodně.

-Rolllie-

New life [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat