Ellie a Karin jsem řekla stejně jako sestře výsledek toho mého srazu se Shawnem - že máme po nějakou dobu pauzu. Respektive, že jsem se s ním rozešla. Karin se tvářila vědoucně ale zároveň soucitně. Ellie furt to stejný a Bella mi říkala o tom, jak všechno není na vždy a tak. Rozhodně mě tím povzbudila....ne dělám si srandu. Vůbec mi to nepomohlo.
A ted jsem seděla doma na gauči společně se svými kámoškami a dívaly jsme se na televizi. Jenomže nás to přestalo bavit a ještě se k nám přidala Bella a Maddy. Takže to skončilo u povídání si.
,,Co kdybychom někam někdy zašly,"navrhla Maddy.
,,Dámská jízda?"ušklíbla se Karin.
,,To beru,"přidala se ségra a já souhlasila.
,,Mohla bych si zas obarvit vlasy,"zapřemýšlela Karin. Ušklíbla jsem se:
,,Na jakou tentokrát? Zelená?" S tím jsme se všechny rozesmály.
,,Co ty, Lilly? Nechceš taky nějakou změnu?"nahla ségra hlavu na stranu.
,,Změna je život." Bože, ty dvě jsou fakt nejlepší kámošky.
,,Co? Mám si nechat udělat tetování?"zasmála jsem se, ale v duchu jsem nad tím vážně zapřemýšlela. Ne přímo nad tetováním, ale nad nějakou změnou. Co si třeba udělat melír? Nebo tak něco.
Bohužel jsme ale nezůstaly u takovýchto věcí a opět a zas jsme se dostaly ke klukům. Smůla no.
,,Ber to tak - máš hromadu času jen na sebe,"usmála se Madison. Jako bych ten čas potřebovala...
,,A můžeš se líbat s náhodnýma klukama." Vážně? Karin?
Zakroutila jsem nad nimi hlavou. Tohle nemělo cenu. Ještě by chtěly něco vyvádět. Nebo hůř.
,,Holky, teď fakt nemám náladu někdy v blízké době kluky řešit,"zakroutila jsem na ně hlavou.
,,Snad nechceš změnit orientaci! Co kdyby ses do mě zamilovala a já ti musela dát Friendszone?"začala na oko vyšilovat Karin a všechny jsme se na novo rozesmály.
K mému štěstí jsme ale odbočily zase k jinému tématu a ke klukům jsme se už nevracely. To už bych asi odešla do kuchyně nebo na jiné bezpečné místo pěkně daleko od těch čtyř.
,,Objednáme pizzu?"
,,Sýrovou!"nadchla se Karin a já se přidala:
,,Hawaii." Jo, tam to jste měli vidět ségřin současný výraz. To bylo k pokukání.
,,Dobře, hlavně ke mně tu jedovatou věc pak nepřibližuj, ještě umřít nechci,"zamumlala Bella a já se na ni zákeřně ušklíbla. Jak si může dovolit nazvat můj ananas jedovatým?! To je ten nejvrcholnější vrchol!
,,Tak už to objednejte, ne?"popohnala nás Ellie nejspíše celá hladová. A já s ní soucítila. Taky jsem měla dost hlad.
Ahojky,
tak jsme zase zpět u jedné části xd
-Rolllie-
ČTEŠ
New life [FF]
Fanfiction,,Copak? Bez rozloučení nás nenecháte odjet?"řekl provokativně Jack a Ellie ho hned udeřila loktem do břicha. Ale ne nějak bolestivě. Vypadalo to spíše jako hašteření. Usmívala jsem se jako měsíček na hnoji při pohledu na ty dva. Byla jsem tak rád...