Původně měla Bella v plánu dát si s námi jednoho panáka vodky, ale nakonec jich bylo přeci jen víc. A u vodky to nezůstalo. Už ani nevím, co všechno jsme vypily. Ani kolik. Aspoň že chladno nám nebylo vůbec - sice oproti anglii, kde v zimě neustále prší a je zima, to ni není, ale chlad o moře je chlad od moře.
No nic, myslím, že jsme tam byli ještě dlouho po tom, co první lidé začali odcházet. Seděli jsme, postávali kolem ohně, povídali si, také něco málo pili, někteří pak začali už mluvit i z cesty, ale byli jsme všichni rádi, že máme ještě chvíli volna od školy. Přišlo mi děsivé a zároveň dost podivné - nevím jak ten pocit nazvat - že moje starší sestra, moje "velká" sestra, už bude ukončovat střední školu a bude z ní vysokoškolačka. A odstěhuje se od nás, pravděpodobně.
,,Hej, Lilly, jsi na řadě."
,,Hm?"nechápavě jsem koukla na sestru a mé kamarádky vedle ní. Všichni z party se na mě v očekávání dívali. Měla jsem dávat pozor. Pak nevím, co se děje tak, jako zrovna ted.
,,Sestřičko, zase v jiném světě? Jsi na řadě." Bella na mě se smíchem mrkla a já si uvědomila, o čem je vlastně řeč. Byla jedna ráno..možná i později a my hráli první hru, která nás napadla - vyprávěli jsme si historky, takže to hra vlastně nebyla, no.
Chvíli jsem přemýšlela, co mám říct, než mě napadla vtipná historka, která se sice nestala mě, ale viděla jsme ji a stala se, ještě když jsme chodila do školy v Anglii. Jedna holka, která byla v nižším ročníku než já dala facku školnímu frajírkovi, protože si myslela, že ten nehezky popsanej papír jí do skříňky hodil on, bohužel - k překvapení všech - to udělal někdo jinej a ředitel školy tu holku za tu scénu potrestal. Nebojte, nebylo to nic hrozného. Ale viníka nenašli. Myslím. Vím, že tak vtipné to zas nebylo, ale aspoň trošičku ano, ne?
,,Ted já!"vypískla Ellie a začala povídat o jednom svém bývalém spolužákovi. Podle jejích slov se choval jako mentálně postižený, ale nebyl, všem přišlo jeho chování hloupé a vtipné, byl to pitomec ale všechny pobavil. Ellie má v životě samé zajímavé lidi. Opravdu.
Koukla jsem se na všechny okolo. Začal nový rok v životech každého z nás. A započal překrásnou chvílí, kterou mi nikdo nevezme. Jak se to říká? Jak na Nový rok, tak po celý rok? Snad to tak bude. Zrovna byl ten klišé odpočet před Novoročním ohňostrojem, když si mě v poslední chvíli Shawn přitáhl k sobě a my tak poslední vteřiny minulého roku a první vteřiny tohoto prožili krásným a láskyplným polibkem.
@Just_Ellka nepřipomíná ti popis toho kluka někoho? 😂
-Rolllie-
ČTEŠ
New life [FF]
Fanfiction,,Copak? Bez rozloučení nás nenecháte odjet?"řekl provokativně Jack a Ellie ho hned udeřila loktem do břicha. Ale ne nějak bolestivě. Vypadalo to spíše jako hašteření. Usmívala jsem se jako měsíček na hnoji při pohledu na ty dva. Byla jsem tak rád...