76.

127 8 0
                                    

Ještě ten večer, kdy měli maturanti ples, postla ségra nějaké fotky, takže jsme věděly, že se baví. Jen jsme doufaly, že to moc nepřeženou kvůli další oslavě, na kterou jsme se domluvili.

Ráno naštěstí neměl nikdo z nich kocovinu. Však budeme mít ještě soukromou oslavu, kde nejspíš pít budeme. Kluci se už domlouvali předem nejen na pivě.

Oslavovat jsme měli u Camerona večer na zahradě. Jeho to celé napadlo a taky prý dlouho s rodinou negrilovali. Nápad to byl skvělý. A taky důvod toho, co právě Bella prováděla u nás doma v kuchyni.

,,Chceš s něčím pomoct?"optala jsem se.

,,V pohodě, za chvíli jdu stejně ke Camovi."

Přikývla jsem a s jablkem v ruce odešla z kuchyně. Pokud mě nepotřebovala, neměla jsem důvod tam zůstat. Stejně už měla všechno, co dělala, hotové.

V pokoji jsem si vzala knížku a zbylý čas si četla, než mě ze čtení vyrušil zvonící telefon. Volal mi Shawn. Nějak jsem tušila, co chtěl. A taky že jsem se trefila. Měl otázku na to, nad čím jsem už dlouho přemýšlela.

To, že jsme znovu spolu, jsme nikomu z party neřekli. Vlastně vůbec nikomu. A už nás nebavilo to tajit. Bohužel po minulé zkušenosti...jsme se trochu pochopitelně obávali.

Dnes jsme se ale rozhodli to říct našim přátelům. Po naší malé domluvě. Jen jsem doufala, že Bella nebude mít blbé řeči po tom všem. Hlavně ona tedy. Přeci jen to byla má starší sestra a já jsem pro ni její malá sestřička, kterou má potřebu chránit.

Když se blížila sedmá hodina večer, začala jsem se chystat k odchodu. Byla jsem domluvená na srazu s Ellie a Karin, takže jsem jen doufala, že se nezpozdím a ony na mě nebudou zbytečně čekat.

Vzala jsem si vše důležité a opustila dům mířejíc na místo srazu. Přišly jsme tak nějak všechny zároveň, takže se na nikoho nečekalo a my mohly jít dál - ke Cameronovi.

Karin nám po cestě pověděla, že se obává následujícího školního roku. Ona bude s námi na střední a její přítel jinde. Snažila jsem se ji uklidnit tím, že má přeci teď celé prázdniny, které s ním může strávit.

K mému štěstí jsme byly brzy před domem, kde žil Cameron, takže jsme ukončily naši..deprimující konverzaci a vydaly se slavit.

Sice jsem chápala starosti Karin, ale sama jsem nějak nepřemýšlela nad tím, co bude. Všichni víme, že některé vztahy netrvají věčně, takže jsem nemohla tušit jak to budeme se Shawnem mít mezi sebou za dva roky.

-Rolllie-

New life [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat