Další den ráno po snídani jsem šla za Bellou do pokoje, který...byl tak neskutečně prázdný i když ne doslova. Bella si zrovna brala tašku s posledními věcmi. Každou chvíli měl přijet Cameron, aby nás vzal do jejich společného bytu.
Byla jsem neskutečně zvědavá na to, jak to tam u měli zařízené.
,,Můžeme?"probudila mě Bella ze zamyšlení. Přikývla jsem a vydala se za ní ke schodům. Už jsem byla před snídaní nachystaná v riflových kraťasích a tílku. Nepotřebovala jsem, aby ještě prudila.
Zrovna když Bella otevřela vchodové dveře po rozloučení s tátem, před naším domem zastavilo známé auto. Cameron. Bella se k němu s úsměvem vydala a hned se posadila na místo spolujezdce, zatímco já jsem s protočení očí vlezla dozadu.
,,Tak co? Už se těšíš až budeš mít doma klid?"optal se tázavě, když se na mě koukl před zrcátko. ,,Až na to se Shaw-"
Bella mu zacpala rukou pusu a nařídila mu, aby se bez zbytečných podobných keců rozjel. Ten se na ni na oplátku zašklebil jako před tím na mě. Prohodila jsem do vzduchu nepěknou nadávku a koukla se z okna.
Když Cameron zajel na parkoviště před velkým domem plným bytů, vystoupila jsem a rozhlédla jsme se kolem. Cestou jsem se dívala na okolí, abych si to sem zapamatovala, kdybych ty dva měla někdy navštívit.
,,Jdeme!"zavolala na mě Bella, která na mě ještě čekala u dveří, abych se dostala dovnitř, zatímco Cameron už čekal na výtah.
Vyjeli jsme pár pater, po kterých nás čekala ne moc dlouhá chodba plná dveří bytů, už tam to vypadalo vcelku hezky. Počkala jsem, u kterých dveří se ti dva zastaví - 427.
Bella mě s gestem gentlemana pustila dovnitř jako první a já se hned začala rozhlížet kolem: ,,Pěkný to tu máte."
Bella si zbytek svých věcí odnesla patrně do jejich ložnice a pak se vrátila, při čemž se vyhoupla na barový pult.
,,Seš si jistá, že já a táta nejsme lepší společnost?"
,,Moje drahá sestřičko,"Bella se zasmála a pak se sladce a mile usmála: ,,Napijeme se?"
Protočila jsem se smíchem očima, ale následně jsem přikývla. Sice jsem netušila, jak tu ti dva mohli mít nějakej alkohol, když ani jednomu ještě nebylo 21, ale nechala jsem to být. Mohl to být třeba dárek od někoho - od Cameronovy sestry Sierry, od táty,...
,,Lásko, chceš taky?"
Překvapeně jsem vykulila oči. Tak to došlo až sem už? Měla jsem za to, že k tomuto bodu ještě nedošli...s výjimkou Cameronova neustálého "Kotě", "Baby" a podobných výjimek, které patrně v uplynulém školním roce nepoužil poprvé.
Když Cameron viděl, co nám jde Bella nalít, zakroutil hlavou a vytáhl si z lednice pivo, na což se Bella jen uchechtla a podala mi skleničku s drinkem.
-Rolllie-
ČTEŠ
New life [FF]
Fanfiction,,Copak? Bez rozloučení nás nenecháte odjet?"řekl provokativně Jack a Ellie ho hned udeřila loktem do břicha. Ale ne nějak bolestivě. Vypadalo to spíše jako hašteření. Usmívala jsem se jako měsíček na hnoji při pohledu na ty dva. Byla jsem tak rád...