39.

349 13 0
                                    

Nebyla jsem z toho nadšená, ale...možná pomůže, když se někomu svěřím. No ne?
Snad teda.

A když už jsem do toho Sturbucsks došla, tak se nemůžu vrátit, protože zaprvé už tu sedí Ellie a za druhé..by to bylo moc zbabělé.

,,Tak jsi tu."usmála se mile Ellie a já s povzdechem a kývnutím dosedla na židli vedle ní.

Ellie mi něco vyprávěla a já pochytila jen něco o JackoviJ, jinak jsem přemýšlela nad tím, co jim říct. Toť velký problém.
A pak přišla i Karin a já byla v prdeli s prominutím.

Všechny jsme si objednaly a já furt nevěděla, co jim mám jako povědět.
A co chtějí vůbec vědět? Hm?

,,Takže...Lily."usmála se na mě Karin a spojila si ruce na stole před sebou.

,,Ano?"

,,Co tě trápí?"

,,Teď zrovna vy dvě."zamumlala jsem, ale ony mě nejspíše slyšely, neboť to bylo poznat na jejich výrazech.

,,Tohle nemyslíme."zakroutila hlavou Ellie a napila se svého nápoje.
Jak se z tohohle vyvléct?

Nijak.

Vždycky ale musí být nějaká možnost...
Eeehhhh ..

,,A co to třeba hodit za hlavu?"navrhla jsem.

,,Jsme tvé kamarádky, nám se svěřit můžeš."
Kamarádky...

,,Tak dobře."povzdechla jsem si a ony nasadily vítězný pohled. ,,Ehm, jak začít?
Asi mám takový menší...problém."

,,Jsi těhotná?"vykulila oči Ellie a já se zasekla...Cože?! Proboha! Jak ji to napadlo?

,,Ne."

,,Stěhuješ se?"přidala se k ní Karin.

,,Ne-"

,,Jsi slavná modelka, kterou začali štvát paparazzi a tak se skrývá? Počky počky...
Jsi z jiné planety? To by bylo hustý..."
Začala mlet Ellie páté přes deváté a já přemýšlela, kde k těm věcem chodí."

,,Ne, holky, nechte mě domluvit, ano?"

,,Jojo."zakrývaly hlavami na souhlas a nechaly mě mluvit, aspoň na chvíli:

,,Takže...tak trochu to souvisí se Shawnem-"

,,Takže seš v jiným stavu?"vypískla Ellie.

,,Ne. Až takhle to s ním nesouvisí.
Prostě...asi se mi líbí, jenže...on..ehm, já říkala, že to není důležitý."začala jsem se vymlouvat, jelikož jsem vážně nevěděla, co jim mám přesně říct a co ne.

,,Tak jsi se zakoukala, no a? Já taky."pokrčila Ellie rameny a Karin přitakala.

,,Jenže on je ten problém, tak nějak."

,,Jakože cože? Já to nechápu."

,,Prostě to je asi jednostranný, no."

,,A ty ho chceš nějak dostat z hlavy, nebo co?"nechápala Karin. A já vlastně taky ne..
Co chci? Sakra. Vždyť já sama to nevím.

,,Asi?"

,,Co třeba si s ním nějak promluvit nebo tak? Nebo ho pozvi na rande."

,,Na rande? Cože? Zbláznila jsi se? Na rande zvou kluci holky, pokud to teda nejsou gayové nebo tak."zakroutila jsem hlavou.
Do tohohle nejdu. A mluvit by se mnou určitě nechtěl.

Nakonec jsme to nechaly být, lépe řečeno holky do toho už nešťouraly, a začaly jsme se bavit o lepších věcech.

-Rolllie-

New life [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat