,,Tak co budem dneska dělat?"optala se zvědavě Ellie. Před námi bylo úterní odpoledne a my přemýšlely, co budem v době našeho volna dělat.
,,Co zajít na kefe?"navrhla Karin a já se zašklebila. ,,Dobře, my si dáme kafe, Lilly, a ty s i můžeš dát něco jinýho,"uchechtla se.
,,Si myslim."
,,Tak domluveno, jdem."dala konečné slovo Ellie. A jak řekla, tak jsme následně udělaly. Strávily jsme odpoledne velmi zábavně. Zašly jsme do nákupáku, kde jsme si sedly do kavárny a holky si daly kafe a já horkou čokoládu. Té nikdy neodolám. Nikdy. A samosebou jsme si k tomu daly i nějaký ten výborný zákusek. Nebo i víc.
,,Co kdybysme si nechaly udělat tetování?" Jo, holka, tak nad tím jsem už taky přemýšlela..
,,To bysme ale musely mít nějaký povolení od rodičů nebo tak něco ne? Nejde to po nějakej věk rodičům na triko?"napadlo mě. Jo, všechno má svý pro a proti. Ellie jen pokrčila rameny:
,,Mamka mi to v poho povolí, klidně bych si mohla obarvit vlasy na rudo a udělat si piercing."
,,A tos myslela nějaký stejný, jako třeba znak přátelství? Nebo prostě nechceš jít sama?" Karin má recht. Ellie pokrčila opět rameny. Asi to úplně nedomyslela.
A tak jsme nějakou chvíli věnovaly debatě o tetování a vlastně jsme nad tím dost uvažovaly. Možná někdy v budoucnu. Přeci jen...co kdyby to byl zrovna jen chvilkový úlet a pak bychom toho jen litovaly.
,,Tak mě napadlo...co byste řekly na to, že bych si změnila barvu vlasů?"změnila Karin téma. Hm...zajímavý nápad.
,,Nad jakou jsi uvažovala?"
,,No, vlasy jako jsem měla přírodně - blond, jen konečky bych chtěla sestupňovat do červené,"zamyslela se. To není špatný nápad. Taky jsem jednou přemýšlela nad obarvením vlasů, ale nechtěla bych toho litovat a ani se mi nechce si moc zničit své vlasy. Mamka mě a sestře dřív říkávala, že vlasy jsou ozdobou každé z nás.
,,Dobrej nápad,"odkývala jí to Ellie a já taktéž souhlasila.
,,Copak já měla někdy špatný nápady?" Pochybně jsem se koukla na Ellie a ta na mě hodila podobný pohled. Oboum nám cukaly koutky, ale udržely jsme vážné tváře, kterými jsme následně pohledly na Karin. ,,To je drzost!"ukázala na nás a na chvíli se jí podařil nahodit vážný pohled. Jenomže ten moc dlouho nevydržel stejně jako ten můj ani Ellie, a tak jsme všechny tři propukly v záchvat smíchu. No a zkuste hádat, jak se tvářili lidé okolo - Ano, nechápavě se dívali na tři holky, které se nemohly přestat smát.
-Rolllie-
ČTEŠ
New life [FF]
Fanfiction,,Copak? Bez rozloučení nás nenecháte odjet?"řekl provokativně Jack a Ellie ho hned udeřila loktem do břicha. Ale ne nějak bolestivě. Vypadalo to spíše jako hašteření. Usmívala jsem se jako měsíček na hnoji při pohledu na ty dva. Byla jsem tak rád...