15.

523 18 0
                                    

Když otevřu oči, uvidím svůj pokoj.
Hele, neusnula jsem včera dole? Na gauči?
Hm....to mě musel někdo odnést. No.

Rozhlédla jsem se po pokoji, ale byla jsem tu sama, nikde nikdo. Akorát je rozestlaná matrace na zemi, takže tu někdo spal.
Tedy kromě mě. Logicky.

Po rozhodování, jestli mám vstát nebo ne, jsem se dostala ke skříni, vytáhla čisté oblečení a zabrala si koupelnu, kde jsem se převlékla a tak podobně.

Vylezla jsem ven a mířila si to do kuchyně.
Když jsem scházela schody dolů, uslyšela jsem hlasy. To jsem se vzbudila jako poslední? Jako jo je pravda, že jsem spáč, ale že až tak? Vždyť pili víc než já.

,,Á Šípková Růženka se probudila."

Tyvole, teď jsem prodělala infarkt.

Dramaticky jsem se chytila za srdce a koukla na dotyčného, který mě vylekal.
Camerone, přísahám bohu, že tě zabiju.
A je mi jedno, jestli půjdu k soudu.

Spražila jsem jej pohledem a pokračovala ve své cestě do kuchyně za jídlem.
Udělala jsem si kakao a sedla si s muffinem, který jsem našla u ostatních muffinů, k ostrůvku v kuchyni na barovou židli.

,,Tebe nezajímá, kdo tě včera, teda vlastně dneska odnesl?"objevila se vedle mě Madison.

,,Kolik vůbec bylo?"řekla jsem místo odpovědi.

,,Něco kolem třetí ráno, když jsi odpadla."
Aha, tak moje mínění o tom, že je půlnoc, bylo nesprávné. Heh.

,,Tak co, zajímá tě to?"optala se znovu.

,,A koho ne?"

,,Ok, odnesl tě Shawn."

,,A?"

,,Co a?"zvedla obočí. No, to 'A?' přece proto, že to určitě nemohlo být všechno, co jsi mi chtěla říct. Řekla jsem si v duchu.

Též jsem na ni zvedla obočí.

,,To...bylo vše."pokrčila rameny a odešla.

Okey?

Když tak nad tím přemýšlím, Madison a JackG se k sobě hodí. Jsou stejní. Oba.

,,Na oběd musím být doma."oznámila mi Karin, když se nějak záhadné objevila v kuchyni, co vím, tak jsem tu byla po odchodu Madison sama.

,,Ok, kdy chceš odejít?"zeptala jsem se a odpovědí mi bylo její pokrčení ramen.

,,Jsou fajn."řekla Karin, když jsme byly obě v mém pokoji a ona si sbalila vše, co tu měla. Takže nic moc.

,,Jo. Máš ještě čas. Kam spěcháš?"

,,Nikam."Hah, jasně.

,,Kolik si toho pamatuješ ze včerejška?"optala jsem se jí.

,,Jako po tom, co jsme začli pít? Hm, ze začátku v poho vše, pak to mám víc v mlze kolem doby, co tě Shawn odnesl sem a pak... nevím, to už jsem byla asi mimo."pokrčila rameny a já kývla, jakože chápu.
Takže pak ještě pili. Aha?

,,Je ahojky."objevila se ve dveřích Ellie a sletěla na mou postel. S Karin jsme nechápavě nad jejím chováním zvedly obočí. Co jí je? Něco šňupala?

-Rolllie-

New life [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat