Vánoce - svátek, který rodiny prožívají většinou dohromady, slaví, ale hlavně jsou šťastní se svými blízkými. No, ne úplně vždycky, jelikož se sem tam nějaká výjimka zajisté najde.
Já tyto Vánoce prožívám se svou sestrou, tátem a jeho kamarádkou Kate. Slavnostní večeře byla výborná, dárky pěkné a teď svůj čas trávíme společně u televize s filmy, horké čokolády, cukroví a beze sněhu. Žádná změna v tomhle oproti Anglii. To bych teď však musela být více na severu, a bych si užila zimní radovánky i se sněhem.
,,Který tedy?"
,,Já říkám, že Sám doma je už ohraný."prohlásila Bella a já po jejím pohledu plném prosby o pomoc se k ní přidala:
,,Ten film zná každý děcko na světě, který ví, co to televize je, navíc nechápu, co lidi na tom filmu tak baví." (Bez urážky, jo?)
,,Dobrá tedy. Co jiného navrhujete?"zeptal se táta vyčkávajíc na naši odpověď.
Koukla jsem na Bellu a pokrčila rameny. Jen aby to nebyla nějaká kravina. V to jediné jsem doufala.,,Co pohádku?"zamrkala Bella řasami a čekala na odpověď. Pohádku. Moje sestra, která zanedlouho složí maturitu - tím jsem si jistá - se teď chce dívat na pohádku pro děti? Zajímavé. A já myslela, že se na ně přestala dívat už v jedenácti.
Kate ji pobídla aby mluvila.
,,Polární expres." Dobrý výběr, sestřičko.,,Jsem pro."souhlasila jsem. Hele, nesuďte mě, jo? Mě se ta ten animák náhodou líbí.
Dospělým nezbylo nic než souhlasit, což také udělali a má sestra s, řekla bych, přehnanou radostí pustila onen film.Bylo zrovna několik málo minut po poledni, když se domem ozval zvonek a já se koukla na ostatní, zda o tom, kdo je za dveřmi, něco ví. Bella se bezeslovně zvedla, ze svého místa kráčejíc do předsíně, a po chvíli jsme mohli slyšet nadšený hlas mé sestry a mě docela už dost známý hlas jejího přítele.
Táta se netvářil nijak překvapeně a řekla bych, že i Kate už Camerona z dřívějška zná. Přeci jen Bella s ním chodila dřív, než jsem se sem přistěhovala a já tu žiju sotva ani ne půl roku.
,,Pokud vám to nebude vadit Cam se k nám připojí."řekla ségra, když i se svým klukem přišla ke stolu.
,,Jistěže nevadí. Cameron je u nás vždy vitaný."mrkl taťka na Bellu a ta se následně posadila stejně jako brunet po jejím boku.
,,A večer vás tu necháme."pověděla ještě spíš jako oznámení.
Takže mě tu moje milá sestřička chtěla nechat s dvěma dospělými, kteří mě určitě přehlasují ve vybírání filmů.
To prostě chceš.-Rolllie-
ČTEŠ
New life [FF]
Fanfiction,,Copak? Bez rozloučení nás nenecháte odjet?"řekl provokativně Jack a Ellie ho hned udeřila loktem do břicha. Ale ne nějak bolestivě. Vypadalo to spíše jako hašteření. Usmívala jsem se jako měsíček na hnoji při pohledu na ty dva. Byla jsem tak rád...