16.

534 19 0
                                    

Víkend utekl docela rychle. Návštěva odešla a odpoledne přišel dom taťka. Večer jsme šli do kina a v neděli v bazéně.
Krásný to víkend.

A teď je zase pondělí. To fakt?

,,Čau kočko, dnes jedeš s náma."
Jak se sem sakra dostala? Právě jsem v kuchyni potkala Madison. Ano a zajímalo by mě, jak, kdy, kdo a co? Neslyšela jsem, že by někdo zvonil.

,,Aha?"Pořád nechápající jsem si dala do misky Müsli a začala snídat.

,,Super, jsi tu."objevila se tu i Bella.
Zajímalo by mě, co plánují. A proč musím jet s nimi. Děje se snad něco?
,,Napiš svým kámoškám, aby přišly na busovou zastávku."oznámila mi a já byla jen schopná zvednout obočí. Ale i přes to jsem Ellie a Karin napsala:

Já: Holky, sraz před školou na autobusové zastávce. Neptejte se. Sama nechápu😅

Ellie: Ok?

Karin: Budu tam.

Tak jsem dojedla a hned co jsem si vše důležité pobrala, mě ty dvě, Bell a Mad, nahnaly do auta mé ségry.

,,Nechcete mi říct, co se děje?"

,,To je přísně tajné."ozvala se Mad. Tak ok.

,,Ahoj?"pozdravila nechápající Ellie, když nastoupila i s Karin do auta po té, co jsme pro ně přijely na zastávku.

Též jsem je pozdravila a na jejich otázku, co se děje, jsem pokrčila rameny.
Ale musela jsem něco říct:

,,Pěkný vlasy Kar."

,,Dík."zasmála se a prohrábla si teď už neblonďaté ale duhové vlasy.

,,Teď na jednorožce?"ozvala se z místa řidiče Bella a koukla na Karin do zpětného zrcátka s pozvednutým obočím a smíchem.

,,Jojo."zasmála se tázaná.

Auto zastavilo až u Starbucks a já pořád nechápala, co se děje, ale jak jsem viděla, nebyla jsem v tom sama.

,,Jdeme."ukázala na nás Mad a my jako poslušní pejsci vystoupily, ale batohy jsme nechaly v autě. Stejně jako ony své kabelky.

Uvnitř si Mad s Bellou objednaly a chtěly, abychom my udělaly to samé.
Tak jsme si taky něco objednaly. No co.

,,Chtěly bychom vás začlenit do party, jako váš tři nebudem rozdělovat, to ne, ale máme v partě málo holek. Jak asi víte."promluvila Bella když jsme šly zpět k autu.

,,A?"Jo, tahle otázka se mi začíná líbit.

,,Berete to?"

,,Proto jsme jely až sem?"zeptala jsem se zas a znovu.

,,Možná. Tak co?"

,,Jo!"vyjekla Ellie a Karin na to zároveň s ní:

,,Jasný."

Já jen pokrčila rameny. Mě je to jako vážně jedno, když s Karina Ellie zůstaneme dohromady tak ok. Jsou to přeci jen mé první kamarádky tady na LA střední.

-Rolllie-

New life [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat