Hodila jsem po Shawnovi pohled typu... Ihned mi to vysvětli!
Ale on jen pokrčil rameny.A to už byl ten druhej u nás.
,,Pěknej ksicht Mendesi."
,,Na to, že tě včera Madison vykastrovala se tváříš šťastně, že bys konečně věděl, co jsi zač, Jasone?"
Bože, chovají se jak malí....
,,Hele kotě, nechtěla bys někam zajít?"zeptal se a opřel se o náš stůl kousek ode mě.
,,Zařaď zpátečku, Jasone. A příště až se budeš chtít vrátit, tak popřemýšlej nad tím, co řekneš a nad omluvou."řekla jsem a čekala až se otočí a odejde.
Ze strany JackaJ se ozvalo jakési tiché výsknutí a Shawn se uchechtl.
Jedna nula pro mě.
Jason vykulil oči, zatl ruce v pěsti a nakvašeně odešel.
,,Dobře ty."zasmála se Ellie.
I přes to že už Jason odešel, Shawn nechal pořád svoji ruku spočívat přes má ramena.
Ne že by mi to vadilo...ale s ním je to divný, pořád je to mezi námi divné...nechápu to.Zakroutila jsem hlavou nad myšlenkami, které se hnaly do popředí mého mozku a radši začala vnímat všechny u našeho stolu.
Jack s Ellie si něco šeptali a zároveň se bavili i s Karin a Shawnem a já se k nim chvilkami připojovala.
Utápěla jsem se ve svých myšlenkách...
Přišlo mi, jakoby se k sobě Jack s Ellie dneska nějak pěkně měli.
To byl samý úsměv a Jack ji vždycky, když měl možnost, obejmul kolem ramen.Zato Karin na tu neustále koukal Nash, ale neodvážil se jí byť jen cokoli říct.
Jakoby se bál, že by něco pokazil.
A tak radši mlčel.Jsem tak ráda, že jsem ty holky potkala.
Že jsem letěla ve stejném letadle jako Ellie s její mladší sestrou.
Že jsem se vůbec stěhovala tak daleko od mého předešlého domova.
Že jsem ve stejném ročníku jako ty dvě.
Že před námi hned první den seděla Karin a začala se s námi bavit.Nevím, co bych bez nich dělala.
A pak je tu Bellyina parta.
Fajn lidi. I přesto, že jsou takový, jací jsou.
Jsem ráda, že jsem je poznala.
Za každou chvíli s nimi.
Za každý pitomý vtip.
Za každou chvilku, kdy se s nimi zasměju.
Za všechno.Ahojky,
Tahle kapitola....ehm, já nevěděla, co mám napsat, a tak to skončilo takhle, no.
😅 😂 😉 😊 😅
Jen doufám, že to nikomu nevadí...ikdyž to nikdo nečte a ja zu mluvím sama se sebou, ach bože.😅😊😂
No nic, tak jsme tu měli část, kdy se nám tu Lilly trošku zamyslela a ztratila se ve svých myšlenkách....Mějte se..❤
-Rolllie-
ČTEŠ
New life [FF]
Fanfiction,,Copak? Bez rozloučení nás nenecháte odjet?"řekl provokativně Jack a Ellie ho hned udeřila loktem do břicha. Ale ne nějak bolestivě. Vypadalo to spíše jako hašteření. Usmívala jsem se jako měsíček na hnoji při pohledu na ty dva. Byla jsem tak rád...