Bella s kinem s nadšením souhlasila a to samé i Madison a když se o tom dozvěděli kluci, byli vlastně také rádi, protože měli v plánu zajít na nějaký sportovní zápas.
Ano, hráli nám přímo do karet.Kino bylo dohodnuto na sobotu a také jsme stačily vybrat i film. Zprvu to vypadlo, že se nedohodneme, ale nakonec jsme hlasovaly.
Zrovna jsem si česala vlasy, když mi do pokoje vtrhla Bella. Leknutím jsem nadskočila, zacož mi sestra poslala omluvný pohled.
,,Nevím, jaký si mám vzít k těm šatům boty."
,,Tak ukaž, pomůžu ti."usmála jsem se na ni laskavě a následovala ji do jejího malého království.
Moje sestra vlastnila o dost větší množství jak oblečení, tak i bot, kabelek a různých doplňků, což jsem nikdy moc nechápala. Mě vždycky bohatě stačil ten počet, který jsem měla já, ikdyž ne všechno jsem unosila.
,,Myslím, že se k tomu nejvíc hodí ty krémové lodičky."vzala jsem zmíněné boty a podala je sestře, která se na mě vděčně usmála:
,,Díky."
Za chvíli jsme měly vyrazit, abychom tam byly včas. Já už byla nachystaná, takže jsem čekala jen na Bellu.
,,Promiň."omluvila se mi za malé zdržení má sestra, ale já ji mávnutím ruky dala najevo, že to nestojí za řeč.
Vyšly jsme před dům, kde na nás už v autě čekal táta, který nás měl odvézt ke kinu.
V poslední době jsme spolu trávili spíše jen večeře a poté chvíle večer u televize, protože měl dost práce. A já to chápala.
Mámu jsem taky někdy vídala jen zřídka, jelikož mula práce nad hlavu, naštěstí mi to pak vynahrazovala společnými večery.
Teď to je ale vše jinak. Máma je v Anglii se svým přítelem a my tady.,,Užijte si to a vraťte se v pořádku a ne až zítra."usmál se na nás táta, když zastavil na menším parkovišti před budovou, kde jsme se měly s Ellie, Karin a Madison sejít.
,,Neboj, máme tě rády."oplatily jsme mu úsměv a s rozloučením vylezly z auta ven.
Přicházely jsme zároveň s Ellie, zatímco Karin s Madison už na nás čekaly a mezitím si o něčem povídaly.
,,Tak co, těšíte se na večer bez kluků?"zasmála se nad svou vlastní otázkou Madison.
,,Copak? Potřebovala jsi oddych od Jacka?"zvedla jsem na ni obočí, nacož se uchechtla:
,,Ne, ale nápad to je skvělý."
,,To jsem ráda."zaradovala se Ellie a už jsme se dohadovaly na tom, kdo půjde koupit lístky a kdo půjde pro občerstvení.
-Rolllie-
ČTEŠ
New life [FF]
Fanfiction,,Copak? Bez rozloučení nás nenecháte odjet?"řekl provokativně Jack a Ellie ho hned udeřila loktem do břicha. Ale ne nějak bolestivě. Vypadalo to spíše jako hašteření. Usmívala jsem se jako měsíček na hnoji při pohledu na ty dva. Byla jsem tak rád...