Po celý náš rozhovor jsem se cítila dost nesvá. Aby taky ne, když byl Shawn můj první kluk (nepočítám nějakou dětskou lásku ve školce) a já s ním teď řešila, jak to bude dál. Prostě to pro mě byl nezvyk. Vlastně všechno...nebo alespoň většina dění od letních prázdnin.
Po...zdlouhavé debatě jsme se nakonec shodli, že bychom to mohli znovu vyzkoušet. Počáteční plán byl - utajit náš vztah na co nejdelší dobu to půjde. Prostě pěkně pomalu od začátku.
Podle naší domluvy jsme tak i udělali. Ve škole jsme dělali vlastně to stejné jako doteď - navzájem jsme si sebe moc nevšímali. Tedy...ano, sem tam jsme spolu prohodili nějaká slova, ale nebylo to nic extra, abychom se neprozradili.
Pár změn však bylo.
Shawn začal pomalu ale jistě ignorovat snad všechny holky, které se kolem něj od počátku naší "pauzy" a vlastně téměř už od lyžáku motaly. Nikdo to ale moc neřešil. Samozřejmě až na některé z těch holek. Přeci si někoho takového nenechají ujít, že? Kravky..
,,Nad čím přemýšlíš?"drnkla do mě Karin, která si snad od začátku hodiny kreslila po ruce. Kdyby člověk nevěděl, že je to propiska, či čím to po sobě píše, myslel by si, že je to opravdové tetování.
,,Ále, jen nad rovnicemi,"ušklíbla jsem se a kývla hlavou k tabuli, na které byli napsané příklady, které jsme měli vyřešit. Karin nade mnou s podezíravým výrazem zakroutila hlavou. Uchechtla jsem se jejímu výrazu a začala počítat.
Tak nějak jsem tušila, že ví, že ty příklady jsem rozhodně nemyslela, a že se to ze mě pokusí nějak vytáhnout. Nejspíš i s Ellie. A já si slíbila, že jim to nevyklopím.
Když konečně zazvonilo na konec další zpropadené hodiny dne, společně s Karin jsem rychlostí blesku vystřelila ze třídy.
,,Nechceš mi říct, co způsobilo tvoje zasnění v hodině?"optala se Karin a mávla na přicházející Ellie.
,,Hm...nech mě přemýšlet.... Ne nechci."
,,Prosimtě, co mohlo být tak hrozného v tvém snu v matice, že mi to nechceš vyklopit."
,,Hm....nic,"mrkla jsem na ni a ze skříňky vytáhla další sešit, který jsem vyměnila s tím matematickým.
,,Snila jsi o nějakým sexy hercovi? Cole Sprouse, třeba?" Hodila jsem na Karin pohled, jako by se zbláznila a zabouchla dvířka. Mezitím se k nám dostala i Ellie a hned chtěla vědět o čem či o kom je řeč.
,,Cole Sprouse?"
Kývla jsem: ,,Nejlepší kluk a vůbec.. z Riverdalu - Jughead."
,,Vím, koho myslíte."
Ellie na námi protočila oči a nejspíše se nechtěla zapojovat.
,,Proč se o něm vůbec bavíte? Nemáte tu sérii už náhodou zkouknutou?"
,,To ano, ale tady Lilly byla celou matiku nějak zasněná,"vysvětlila Karin naše téma a já ji chtěla v tu chvíli neskutečně moc uškrtit.
-Rolllie-
ČTEŠ
New life [FF]
Fanfiction,,Copak? Bez rozloučení nás nenecháte odjet?"řekl provokativně Jack a Ellie ho hned udeřila loktem do břicha. Ale ne nějak bolestivě. Vypadalo to spíše jako hašteření. Usmívala jsem se jako měsíček na hnoji při pohledu na ty dva. Byla jsem tak rád...