10.

566 19 0
                                    

Když jsme sešly schody dolů a tak se octly v místě, kam jde vidět z obýváku, byly na nás upřeny snad všechny pohledy v místnosti.

Tyvole, tady je snad celá ta parta lidí, co seděla s Bellou na obědě.

Mávla jsem na holky aby šly za mnou, jelikož to vypadalo, že Ellie zamrzla na místě s pohledem upřeným na tom podle ní "ňuňu" blonďákovi.

V kuchyni jsme pobraly věci, které jsme unesly, což znamená: chipsy, džus, nějaká limonáda, tři tabulky čokolády, cookies a popcorn, k tomu všemu tedy ještě tři sklenky a misky.

Pak jsme se vracely nahoru a zase se snad na nás dívali všichni, co tam byli.

To jsme tak zajímavé? Asi ano.

Ale já se to snažila ignorovat. Moc se mi to sice nedařilo, ale snaha cení.

Když jsme se tedy dostaly zpět, usadily jsme se na pohodlném místě a začaly se vším cpát, no a k tomu jsme si pustily film Piráti z Karibiku. Ten film je boží! A Jack nejlepší.

Když jsme byly v části druhého dílu, kdy....vlastně to bylo když titulky skončily a chudáček pejsek, hlídač klíčů, byl uctíván jako bůh či co, to jsem nikdy jako nepobrala, tak někdo zaklepal.

Jo prostě rušte nás všichni!

,,No?"broukla jsem směrem ke dveřím a ty se hned otevřely.

,,Pojďte za námi dolů."To bylo vše, co Bella řekla, než zase zmizela a znělo to jakoby říkala "pojďte ihned a pokud ne, tak znova přijdu." Jo tak nějak.

,,Jdeme?"optala se Karin a s kývnutím jsme se všechny zvedly. Co jiného mi zbývá? Nic.

,,No konečně."ozvala se Bella, když jsme se dostaly do obýváku. Samozřejmě se zase všichni koukli na nás. Jak jinak že?!

,,Co je tak důležitého, že nás tvá velevýsost ruší?"zvedla jsem obočí a holky se uchechtly.

,,Noták, takže lidi tenhle moc milej člověk je Lilly a...její kamarádky."stoupla si k nám Bell a to nás asi představila.

,,A Karin s Ellie."opravila jsem ji.

,,Jo ok, no a tohle je Madison, Shawn, Nash, Matt, Aaron, JackJ a JackG, Taylor, Carter a Cama už znáš."
Oh, už teď jsem jména těch lidí zapomněla.

Ne to byl vtip, jedna jediná holka kterou jsem v tuhle chvíli neznala a která tu byla se jmenuje Madison. Ten "ňuňu" blonďák je Jack, šikmookej Carter, modrookej Nash, žeroucí Matt, kluk vypadající jako Ken jmenující se Jack, další se šátkem na hlavě Taylor, pěknej hnědoočko Shawn, a ten poslední Aaron. Jo, Camerona znám.

-Rolllie-

New life [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat