24.

450 15 2
                                    

Kolem oběda jsme se s Bellou objevily doma a před druhou hodinou odpolední jsem šla ke Karin, kam jsme se dohodli jít udělat ten projekt a ona s tím souhlasila.

Nic zajímavého se nedělo. Akorát Kenzie, sestra Karin, lépe řečeno dvojče, se snažila vetřít mezi nás. A Karin se jí naoplátku snažila vyhnat ze svého pokoje.

Nakonec jsme toho stihli hodně.
Měli jsme udělat práci o jakémkoliv státě a napsat tam zajímavosti plus fotky a tak.

Shodli jsme se na Fancii. Takový pěkný stát s hlavním městem Paříží. Krása, no ne?

Ale teď už je zase škola.

A dost mě štvou pohledy některých lidí, přesněji holek. Vím proč, protože se bavíme s nejpopulárnějšíma lidma na škole.
Ale to nechme teď být.

Mám totiž takovou novinku...

Cameron má narozeniny a budem je oslavovat u něj na zahradě (😅😆) a pak kluci navrhli, abychom šli do klubu.
Tudíž plán na sobotu máme.

...

Dallasovi mají bazén a tak Cameron měl úžasný nápad, řekl nám, abychom si všichni vzali plavky.

A já si teď vybírám vhodné oblečení.

Nakonec si vyberu nějaké jeanové šortky k tomu své oblíbené temně modré triko a černé vansky. Taky si musím vzít ty plavky a já si tedy beru fialovomodré bikyny.
Vlasy si ještě spletu do dvou copů a je hotovo.

Pak společně s Bellou jdeme ke Cameronovi.
Už jsou tam skoro všichni.
Cam své devatenácté narozky nechtěl oslavovat nějakou velkolepou párty a tak ho napadla taková menší soukromá oslava.

Takže jsme tu jakožto naše parta- Aaron, Matt, Carter, Hayes, Nash, Shawn, Taylor, Jackové, Bella, Madison, já, Ellie a Karin a Cameronova sestra Sierra se svým přítelem.
A taky samozřejmě Cam.

Na verandě měl hromadu jídla a pití, byl tu gril, a bazén. Jak jinak že.

Cameron nechtěl žádné dárky, ale bez toho by se to neobešlo, takže mu každý dál nějakou drobnost.

Taky jsme si povídali a jedli. A pili.
Kluci i začli grilovat a bylo to prostě takové poklidné oslavování něčích narozenin.

Dokud....

,,A jde se do bazénu!"křikl Cam a všichni se začali smát, ale šli jsme. Tedy ne v oblečení, to jsme si svlékli a až potom v plavkách šli.
A hlavně se to neobešlo bez pohledů kluků, které upírali na nás holky.

Tedy Cameron koukal jen po Belle, stejně jako JackG jenom po Mad a po Sierře zase

-Rolllie-

New life [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat